Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Jij naar Westerpark ik naar nieuw west

Gepost door Nh 
Ik heb een woning 4 kamers 69 m2, huur is €480 gelegen in de spaarndammerbuurt, Amsterdam Westerpark.
Ik ben opzoek naar een gelijkwaardige woning in nieuw west ( voorkeur naar Osdorp en Geuzenveld)
Hej
Ik heb en 3 kamerwoning is osdorp loopafstand van osdorpplein en osdorpban woon op de 8ste verdieping met lift aanwezig ruime woonkamer 27m2 twee slaapkamers van 11 en 10 m2 douch toilet apart heb box benden en gratis parkeren ook Zijn ze net en week klaar met balkon renoveren en de gallerije. Lieve buren geen last het is en beton woning en zomers schijnt de zon lekker aan de balkon kant. Intresse hoor ik graag van he.
Mvg
Kawtat
Ik heb 4 kamerwoning in Geuzenveld , 2025 gaan ze de gebouw renoveren ,80m2,de huisnummer 8h, balkon en tuin aanwezig.vrijsectorhuis huur 815€
Goedemiddag ik woon in Amsterdam nieuw west aan het water bij sloterplas met gratis parkeren en tram 13 die voor de deur stopt het is een woning van 61 vierkante beter met 2 ruime slaapkamers ruime keuken en badkamer mooie wc en ruime woonkamer lange gang met 2 berging ik woon er alleen met mijn dochter maar wil graag dichtbij mijn moeder wonen die woont in centrum vanwegen gezondheid.
in west eengezins woning 3 kamers zolder box grote tuin schuur bel me 0633008125
2 kamerwoning 1 slaapkamer 1 grote woonkamer zolder en een berging beneden 2 hoog buurt van winkels bus tram lamberthus zeilplein rustig buurt interesse wil verhuizen vanwege buurt vn ouders te wonen.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: