Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil Amersfoort

Gepost door EsB 
EsB
Woningruil Amersfoort
10 april 2022 12:56
Hallo,

Ik zou graag groter willen wonen i.v.m. dat ik graag een eigen slaapkamer wil voor mijn zoontje. Dus mocht er iemand graag kleiner willen wonen en graag minder tuin onderhoud willen dan zou ik graag ruilen!

Ik zoek een eengezinswoning/beneden/tussenwoning in Amersfoort met minimaal 2 slaapkamers, met een tuin, in een kindvriendelijke buurt met parkeergelegenheid. (Maximaal €763,47. Sociale huur voor 3 persoons huishouden).

Zelf woon ik in een beneden woning in Randenbroek, Amersfoort (10 minuten lopen en dan ben je in de binnenstad!). Het is een vrij nieuwe tussenwoning (2019 gebouwd) van 48m² met één slaapkamer met een vaste trap omhoog.

Badkamer met douche, prima keuken met mooi hoog plafond, dakraam (waardoor je mooi natuurlijk licht hebt in de achterkant van het huis) en vide die vanaf de boven verdieping (slaapkamer) neerkijkt op de keuken.

Laag in maandelijkse kosten door zonnepanelen en goede isolering en vloerverwarming. Betegeld voortuintje dat geen onderhoud nodig heeft.
Eigen privé parkeerplek, op een terrein dat gedeeld wordt met de bewoners op dit blok. Er is een berging aanwezig.
Huur bedraagt €700, en €20 service kosten.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: