Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Amstelveen/Amsterdam naar Alkmaar

Gepost door Nadir el M 
Goedenavond beste leden,
Woont u in omgeving Amstelveen/Amsterdam? En wilt u graag wonen in Alkmaar? Dan kunnen wij wellicht wat voor elkaar betekenen. Ik huur een sociale huurwoning in de wijk Overdie, het betreft een portiekwoning op de 2e verdieping (geen lastige trap) met 2 slaapkamers, woonkamer, keuken en balkon van 57m2. De huur is 470 euro per maand. De woning heb ik recentelijk opgeknapt, dus het ziet er best netjes uit.
Ik ben dus op zoek naar een sociale huurwoning in omgeving amstelveen/amsterdam ivm werk.
Kunnen wij elkaar blijmaken met die mooie ruil? Dan kom ik graag in contact met jou.
Met vriendelijke groet,
Nadir
Bij deze reageer ik op jouw aanbod ik heb een eengezinswoning, 4 kamerwoning, in amstelveen. dichtbij winkels, busstation en gratis parkeren in een gezellige buurt. de huur is 612 euro. in de wijk keizerkarel. indien u interesse heeft kunt u mij mailen, vriendelijke groet, jb
heeft u misschien interesse in een twee kamer woning op vier hoog met lift.
Woning is in de staatsliedenbuurt vlakbij het mooie Westerpark.
Huiskamer wat grenst aan de balkon, ruime keuken, badkamer, toilet een slaapkamer en de berging is beneden,
voor je fiets of spullen

groetjes Sunny
Hoi , is er nog interesse in een woning in Amsterdam zuid Rivierenbuurt vlak bij alles wat men nodig heeft
2 hoog 80m2 balkon grote woonkamer een slaapkamer aparte keuken , 430 huur
laat weten .
L de Bruijn
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: