Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Amsterdam Zuid <-> Haarlem, Overveen, Heemstede, Aerdenhout, Bentveld, Bloemendaal, Santpoort

Gepost door MvD 
Aangeboden
Aan de rand van het Museumkwartier, lichte woning op de 3e etage (geen bovenburen)
Ruim balkon achter op zuiden. Frans balkonnetje aan voorzijde.
• Vrij uitzicht op fraai historisch gebouw (College Hotel). Voorzijde geheel voorzien van dubbel glas • Ruime afstand tot de overburen aan de achterzijde.
• Twee kamers 'en suite' 3,40 breed, 12,20 lang
• Zijkamer 3,50 x 1,90 • Keuken 2,50 x 3,50
• Aparte douche en toilet • 4e etage: 2e slaakamer 2 x 4,20
• berghok 2,5 x 4
• Totale oppervlakte ±75 m2 (officieel 60 m2)
• Vondelpark, Beatrixpark, Beethovenstraat, PC Hoofdstraat, Albert Cuypmarkt en NS-station Zuid op een paar minuten fietsen • Met de auto snel op de ring.

Gevraagd
Lichte, rustig gelegen woning met zonnige buitenruimte. Min. 60 m2.

In: Haarlem ten westen van het Spaarne, Overveen, Heemstede, Aerdenhout, Bentveld, Bloemendaal, Santpoort.

Of in: Naarden, Bussum, Laren, Blaricum, of het westelijk deel van Huizen.
Ik heb interesse
Heb portiek woning 1 hoog 2 slaapkamers
Sociale huur haarlem zuid
U zoekt hopelijk groen en rust, ik mis de reuring van de stad (ik werk in Adam bij de HvA). Het huis waar ik nu woon is zeer gewild: tussen het groen in Abcoude (10 min met de trein van Amstel). Een tuin op het zuiden, uitzicht op groene weilanden met grote ramen op het zuiden (zie Maps Van Voorthuijsenhof 37). Het is echt heerlijk, maar voor mij niet hetzelfde als de stad. Een goede buurt, tussen de villa's en alle voorzieningen dichtbij. Goed onderhouden (fijne woningbouw), buitenkant alles net geschilderd, binnen mooie lam-vloer, aparte berging/schuur. Drie kamer benedenwoning, 62 m2, 2 slaapkamers. Als u wilt zou ik foto's kunnen sturen. Binnen 1 min sta je in de polder. Er zijn goede voorzieningen OV en gratis parkeren. Kindvriendelijk. Huur wordt na ruilen 580 e. Het is heerlijk rustig en de tuin ongeveer 45 m2: in de zomer eet ik uit moestuin. Adv heb ik al weggehaald (ben best kritisch, heb iets heel moois en dan zou ik daar ook wat moois voor terugwillen). Ik hoor graag van u!
Ik woon in Haarlem tussen het Spaarne en de Burgwal
Schattige rustige buurt op max 5 min afstand van het centrum met winkels, terrasjes en restaurants.
Het is een eensgezinswoning met tuin en 2 slaapkamers en een extra kamer.
Voor meer informatie kunt u mij mailen.
Auteur:

Onderwerp:


Bericht: