Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Ik heb een eengezinswoning in Amstelveen

Gepost door Ayhan 
Ik heb een eengezinswoning in Amstelveen met 3 slaapkamers ik zoek een hoek eengezinswoning ervoor terug of een nieuwbouw appartement hoek boven ervoor terug .

Ik heb 3 slaapkamers
Eigen oprit
Achtertuin op het zuiden
Toilet beneden en boven
Huur 619 euro

Ik zoek ook sociaal huur terug

Kom maar met voorstellen en telefoonnnummers het kan namelijk snel gaan

Wel een woningruil in Amsterdam Amstelveen Hoofddorp Badhoevedorp
Hallo,

Ik heb een 3 kamer woning in Amsterdam (Slotermeer) op 3 hoog.
Het is ook een sociaal huur.
Hallo
ik woon in amsterdam oost waar is oosterpark, in flat op de 2d verdiping ,2 slaapamer ,woonkamer, met balkon ,keuken,en badkamer, de huur 644 , dichtbij centrum amsterdam ,ik zoek voor huis te wonen met mijn familie,
straat : populierenweg 60 C
groeten michael
Hi, in Adam ZO ( paar minuten afstand van Arena) een 4 k appartement aangeboden op se eerste verdieping.
Het is een sociale huurwoning inclusief servicekosten is het 930,- Euro.
ik heb een mooi 7hoog 3kmr app in nieuw vennep van 89m hoek nieuwbouw geen bovenburen balkon 15m2 over heel huis ymere huur 642 mvg mar marjo_25@hotmail.com
Hallo
Ik woon ın Osdorp. Ik heb twee slaapkamers en tweede verdıepıng. Ik wıl ruılen met drıe slaapkamers
Hallo,
Ik heb een hoek vier kamer appartement in de conradstraat Amsterdam Oostenrijk eilanden ongeveer 80 vierkant meter, de huur is €600.
0687705029
Met vriendelijke groet.
Beste bewoner,

Mijn naam is Cheryl en woon in mooi nieuwbouw appartement in Amsterdam noord boven het banne centrum. boven het winkel centrum met allerlei voorzieningen zoals bijvoorbeeld super markten, drogisterijen, zeeman maar ook een bliotheek, huisartsen en apotheek. openbaarvervoer bussen, metro nabij maar ook de pont naar amsterdam centraal. het is een 3kamer woning waarvan 2 slaapkamers. op de vierde verdieping met liften aan beide zijde en trap. de woning en flat word goed onderhouden en is netjes en schoon. wij willen graag verhuizen omdat wij het gezin willen uitbreiden. ik hoop dat u hier op reageert

je mag ook persoonlijk contact met mij opnemen
vriendelijke groet,
Cheryl Ganicius
06-50863136
Hallo,

Is een eengezienswoning in Uithoorn voor u? 4 kamers met een grote zolder (kan eventueel een 4de sk van maken).

Voortuin en achtertuin (berging in de achtertuin)

Toilet beneden en boven

Winkelcentrum op 4-5 min loop afstand

Rustige en kindvriendelijke buurt

Oppervlakte rond 100 m2

Huur 675,-

mvg

Silvie
Hallo ik heb een woning in geuzenveld... nieuwbouw 2019 boven hoekwoning... 3 kamers
Auteur:

Onderwerp:


Bericht: