Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil nieuwbouw2019 4 kamer woning Amsterdam

Gepost door Yasminjm 
Voor een driehoeks ruil in de aanbieding 4 kamer nieuwbouw woning 2019 op het zeeburgereiland in Amsterdam nieuwbouwwijk, zonnepanelen mechanische ventilatie twee bergingen ruime douche toilet appart balkon lift. Kindvriendelijke buurt met scholen op loopafstand. gezocht : eengezins woning met tuin, 4 slaapkamers of 3 slaapkamers en een zolder in : Haarlem Amstelveen of Hoofddorp sociale huur eis woningbouw 1 inwonend kind
Of : 3 kamer nieuwbouw woning in Geuzenveld of Osdorp
> 0640760754
Goedenavond,

Mocht u interesse hebben, bied ik ivm een driehoeksruil een vrij nieuwe eengezinswoning aan in de nieuwbouw wijk Kerk en Zanen ( Alphen aan den Rijn).

nieuwbouw
-sociale huur
-zonnepanelen
-3 slaapkamers + grote zolder. -voor + achtertuin met zon
-washok
- schuur + berging

(Foto’s mogelijk)

Extra info:
-centraal gelegen (3 min van de snelweg) leiden, Utrecht, Den Haag, Rotterdam, Gouda, Amsterdam.
- Nabij station
-nabij bedrijven terrein
-winkelcentrum + restaurants
-apotheek, tandarts,
-basisscholen
-kindvriendelijk
-groen gebied

Verhuis Vergoeding in overleg.


Met vriendelijke groet,
Shadhna
Aangeboden

eengezinswoning Hoekwoning in Ouderkerk aan de Amstel valt onder gemeente Amstelveen en is vlakbij snelweg naar Haarlem ov bus naar Haarlem en Amstelveen centrum stopt vlakbij op paar minuten loopafstand

Amstelveen stadshart op minder dan 5 min rijden.

Amsterdam op 5 min rijden.

4 kamers
Grote woonkamer met keuken
3 slaapkamers
berging kast
en grote zolder even groot als hele verdieping.
Grote tuin hoekwoning en voortuin.

Kindvriendelijke buurt basisscholen en opvang aangwezig
Winkelcentrum met supermarkt kruidvat op 2 min loopafstand.

Ik ben interesseert in de woning Zeeburgereiland
hoor graag van u

mvg Saida
Heeft u geen intresse in IJmuiden wonen en ik heb eengezinswoningen met voor en groot achter tuin gratis parkeren vlakbij het strand en het centrum van IJmuiden meer natuur en actief 4 kamers mvg
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: