Hallo

Ik heb een appartement in IJmuiden aan Zee. 71 vierkante meter op 4 hoog (vrij uitzicht), en een ruime slaapkamer, ruime keuken en een ruime woonkamer, die makkelijk gedeeld kan worden in twee for extra slaapkamer. Alles is netjes onderhouden met een laminaatvloer en gewitte muren, en schone ruime badkamer. De huur bedraagt 405 euro per maand, parkeren is geheel gratis voor de deur, en de flat wordt binnen de komende 2 jaar volledig gerenoveerd en mag de huurder een passende woning kiezen met een verhuisvergoeding van 6500. En ook prioriteit krijgen om terug te komen naar het nieuwbouwpand. bellen kan ook op 0681145576

Met vriendelijke groet,
Ben.
Ik was vergeten te melden waar ik naar toe wil in ruil daarvoor. Amsterdam, regio maakt niet veel uit, en de ruimte mag
ook een studio zijn.
Wat vind je van De Kwakel Uithoorn een 2 kamerwoning op 1 hoog open keuken balkon wc in douche box
Beste Ben,
Wil je met me ruilen? Ik woon in Amsterdam (Baarsjes). Woning 50 vierkante m. Centraal gelegen. Huur is 512 euro. Kan ik je bellen, ik heb vragen over de renovaties.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: