Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil

Gepost door Moss 
Woningruil
11 september 2020 10:32
Ik wil naar oost/ Zeeburg/IJburg /noord, verhuizen,
Ik bied een leuke woning in Amsterdam / Osdorp,De woning is 109 m2 groot,3 hoog,ligt in een kindvriendelijke wijk ,het Sloterpark ligt op kort loopafstand waar u heerlijk kunt wandelen, fietsen, zwemmen en diverse watersporten kunt beoefenen. Voor al uw dagelijkse boodschappen kunt u in de nabije omgeving terecht op de Osdorperban of het winkelcentrum Osdorpplein. Alles is op loopafstand. Diverse belangrijke uitvalswegen bereikt u al na enige minuten rijden. Parkeren geschiedt in dit gedeelte van de stad nog kosteloos direct voor het complex en in de omliggende straten! Op loopafstand zijn er diverse busverbindingen (61 en 69 naar station Sloterdijk en Schiphol) en met tram 7 en 17 bent u binnen 25 minuten in het centrum van Amsterdam.
Re: Woningruil
11 september 2020 11:19
Re: Woningruil
13 september 2020 23:51
Jij groter ! 4 kamer nieuwbouwwoning 2019 zeeburgereiland Amsterdam instapklaar. 3 slaapkamers , grote en kleine berging balkon
lift zonnepanelen woning is net een jaartje oud sociale huur cinewall gebouwd met elektrische haard eronder. Kindvriendelijke buurt, openbaar vervoer voor de deur en direct naast de ring 15min van west. Gezocht 3 kamer nieuwbouwwoning in Amsterdam west het liefst Osdorp of Geuzenveld voor een driehoeks ruil. Geen andere stadsdelen geen noord of zuid oost zuid etc. 0640760754
Re: Woningruil
18 september 2020 10:02
2 kamers in amsterdam oost bij Dappermarkt
Re: Woningruil
21 september 2020 14:04
Beste lezer,

Ik wil graag van woning ruilen.

Ik wil graag verhuizen naar Amsterdam. Ik woon momenteel in Diemen Centrum in een goed onderhouden 4 kamer woning in een flat 6e verdieping. Ik ben een alleenstaande ouder met 4 kinderen. De huidige woning is te klein voor ons.
Ik heb interesse in uw woning. Graag hoor ik van u.
Re: Woningruil
05 oktober 2020 11:57
Beste Joni,

Jouw advertentie spreek mij aan. Ben een alleenstaande moeder met een zoontje. Ik woon in Diemen Noord en heb twee kamers met een open keuken. Graag zou wil willen weten hoeveel slaapkamers jouw woning heeft, mocht je geïnteresseerd zijn in mijn woning. We kunnen ook even bellen met elkaar, alleen communiceer ik het liefst in het Engels. Omdat ik nog de Nederlandse taal aan het leren ben.

Met vriendelijk groet,

Rita - 06 85284909
Re: Woningruil
26 oktober 2020 22:45
Hoi, heb een 4 kamer woning knsm-eiland Amsterdam oost! Je kan me bereiken op 0684957760
Re: Woningruil
04 december 2020 11:48
geachte heer/mvr,

ik beschik over een 3kamer woning aan de retiefstraat in Amsterdam oost.
Sociale huur : 670,-
Als u geintereseerd bent graag contact.

rr philips
Re: Woningruil
12 december 2020 22:06
Ik heb een 3 kamer woning in bos en lommer instapklaar met grote berging woning is 2de etage
Re: Woningruil
27 december 2020 22:06
Ik heb een leuke 3-kamer woning op de begane grond in Amsterdam oost, Zeeburgerdijk, met tuin
Re: Woningruil
14 januari 2021 20:56
Hoi,

Hoeveel slaapkamers is het en is het sociale huur? Is er ook een lift aanwezig?
Re: Woningruil
23 januari 2021 21:00
hello,
ik heb een social huur aan de bosenlommer weg 2 kamer woning ~50 m2
Ben
Re: Woningruil
31 januari 2021 00:48
Ik heb een nieuwbouwwoning op de Zeeburgereiland. Bouwjaar 2018 en 95m groot. 4 kamerwoning. Hele buurt is nieuw.
Bij interesse hoor ik graag.
Re: Woningruil
05 februari 2021 02:02
Moss Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik wil naar oost/ Zeeburg/IJburg /noord,
> verhuizen,
> Ik bied een leuke woning in Amsterdam / Osdorp,De
> woning is 109 m2 groot,3 hoog,ligt in een
> kindvriendelijke wijk ,het Sloterpark ligt op kort
> loopafstand waar u heerlijk kunt wandelen,
> fietsen, zwemmen en diverse watersporten kunt
> beoefenen. Voor al uw dagelijkse boodschappen kunt
> u in de nabije omgeving terecht op de Osdorperban
> of het winkelcentrum Osdorpplein. Alles is op
> loopafstand. Diverse belangrijke uitvalswegen
> bereikt u al na enige minuten rijden. Parkeren
> geschiedt in dit gedeelte van de stad nog
> kosteloos direct voor het complex en in de
> omliggende straten! Op loopafstand zijn er diverse
> busverbindingen (61 en 69 naar station Sloterdijk
> en Schiphol) en met tram 7 en 17 bent u binnen 25
> minuten in het centrum van Amsterdam.

Hallo,

Ik heb een Nieuwbouw 3 kamer Masionette beneden sociale huurwoning met gemeenschappelijke binnen tuin in Amsterdam Nieuw-West (Slootermeer), woning oppervlakte 89m2 en ook gratis parkeren.
Als u geïnteresseerd email mij (naz.jan04@gmail.com)
Ssr
Re: Woningruil
16 februari 2021 22:57
Heeft u geen intresse in IJmuiden wonen en ik heb eengezinswoningen met voor en groot achter tuin vlakbij het strand en bevewijk zwarte markt mvg
Auteur:

Onderwerp:


Bericht: