Een veilige woning dichtbij het centrum van Amsterdam!

Ik bied een 2 kamer woning aan en ben op zoek naar een 3 kamer woning in Zaandam.

Woning op de begane grond. Mijn woning begrensd aan de grote/groene binnentuin, dus niet aan de straatkant, het is er altijd heerlijk rustig. In max 20 minuten lopen kan je op de Dam staan, een zeer centrale ligging. Het hofje waar ik nu woon is heel warm en eigenlijk wil ik hier ook niet weg. Een woonkamer samen met keuken, en een slaapkamer apart, tevens een klein halletje en badkamer met wc. De woning is goed onderhouden en er zal niet veel aan gedaan moeten worden, laminaat en muren zijn gedaan. De reden van verhuizing is omdat ik vanwege mantelzorg, groter wil gaan wonen in Zaandam.
Ik woon trouwens in de Hugo de Grootbuurt. Stadsdeel Westerpark
Hey Larissa,

Ik zag je berichtje over woningruil. Wij wonen in Wormerveer in een prachtig nieuwbouw huis uit 2013, 69m2, begane grond met hoge plafonds (enorm ruimtelijk zicht) in Wormerveer en willen graag verhuizen naar amsterdam. Officieel gaat het om een mantelzorg/gehandicapten woning. Alles gelijkvloers en aangepast. De woning ligt in een rustige wijk aan het water en aan een speeltuintje. Geen weg voor de deur, vlakbij het winkel centrum.

Ik weet dat het niet Zaandam is, maar als je interesse hebt kan ik wat foto's sturen.

Met vriendelijke groet,
Gideon Rijvordt
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: