Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U NAAR HARTJE MAASTRICHT, WIJ NAAR AMSTERDAM / UTRECHT / DEN BOSCH

Gepost door Lisanne 
U NAAR HARTJE MAASTRICHT, WIJ NAAR AMSTERDAM / UTRECHT / DEN BOSCH

AANGEBODEN: Karakteristiek appartement (sociale huurwoning, 59 m2, €619 per maand) in een rustig straatje in hartje centrum Maastricht (Jekerkwartier). Woning bestaat uit ruime woonkamer met keuken, één slaapkamer, ruime badkamer, en een opslagruimte. Toegang tot gedeelde binnentuin met uitzicht op rivier de Jeker. Vrijthof is 3 minuten lopen, evenals het stadspark; daarnaast ben je in een paar minuten fietsen in het prachtige heuvellandschap van Maastricht! Wij moeten helaas verhuizen vanwege opleidingsmogelijkheid in Amsterdam, maar hebben hier met erg veel plezier gewoond.

GEVRAAGD: Sociale huurwoning geschikt voor 2 personen in Amsterdam, Utrecht, Den Bosch. Het liefst dichtbij een treinstation. Verder hebben wij geen voorkeuren.

Voor foto's kunt u mij een email sturen.
Dag,

Ik heb een 3 kamer woning in Maarssen/ Utrecht, grote zolder zonder raam via uitschuiftrap, 1 slaapkamer, aparte badkamer, overloop, huiskamer & woonkamer. Huur 627,- excl. +/- 20 minuutjes fietsen naar Utrecht Centraal. Geen balkon of tuin. Groene omgeving en paar minuutjes lopen naar park. {Sociale huurwoning/ huurtoeslag, particuliere verhuurder]

Ik hoor graag van u,

Fijne dag gewenst!

Met vriendelijke groet,

Nénin Quaedvlieg
Hallo

Ik heb een 3 kamerwoning op de begane grond met ruime tuin in de aanbieding.
Vlakbij Amsterdam centraal station, metro NoordZijdlijn op loopafstand, markt, filmmuseum Eye, Tolhuis tuin, winkels, leuke restaurants & cafés, keuken, douche toilet, cv, dubbele beglazing, ruime tuin, mooi park in de buurt, creatieve hotspots, recreatiegebied 't Twiske op fietsafstand. Dus de gezelligheid, natuur en rust bijelkaar. Vriendelijke buren. Renovatie staat waarschijnlijk gepland in 2023 maar is nog niet zeker.
Auteur:

Onderwerp:


Bericht: