Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

WONINGRUIL AMSTERDAM OSDORP De Aker 4 kamers

Gepost door Woningruilaker 
Woningruil Osdorp 1060 TS Amsterdam

AANGEBODEN:
Wij hebben een 4 kamer socialehuur woning in Osdorp Pieter Calandlaan postcode 1060 TS Amsterdam. De woning is 96m2.
Woonkamer 30m2
1e slaapkamer 10m2
2e slaapkamer 10m2
3e slaapkamer 18m2
Berging in huis
Balkon
Box beneden
Lift.
Gratis parkeren
Tram 1 voor de deur

GEVRAAGD: soortgelijke sociale huurwoning van minimaal 4 of 5 kamers ivm de kinderen. Enkel alleen nieuwbouw in Amsterdam West/Nieuw West.
Heeft u geen intresse in IJmuiden wonen ik heb eengezinswoningen met voor en groot achter tuin gratis parkeren vlakbij het strand en vlakbij beverwijk zwartemarkt mvg
Heb u interresse in amsterdam west 4 kamer woning 3e verdieping (bos en lommer) (overal makkelijk bereikbaar)
3 slaapkamers
1 woonkamer
Wc /douche apart
2 balkons
Algemene Open zwembad voor het huis

Tel:0653976268
M.Nourzai
Ik zou graag in contact met u willen komen voor dit aanbod van het huis heeft u een nummer waar ik u op kan contacteren
M.Nourzai Schreef:
-------------------------------------------------------
> Heb u interresse in amsterdam west 4 kamer woning
> 3e verdieping (bos en lommer) (overal makkelijk
> bereikbaar)
> 3 slaapkamers
> 1 woonkamer
> Wc /douche apart
> 2 balkons
> Algemene Open zwembad voor het huis
>
> Tel:0653976268
> M.Nourzai

Waar wilt u wonen?
Mooie 1gezinswoning nieuwbouw in hoofddorp te ruil met vloerverwarming en meganische ventilatie,dus koele woning al is het 35gr!wij bieden 3slaapkamers en 1woonkamer met open keuken erbij,helemaal boven bij de overloop een ruimte van 3bij2 kan je bed in zetten of kast/was ophangen,bouwjaar 2020.op de tudorpark in een nieuwe wijk.prachtige omgeving met lieve buren huur€663.
Wegens werk en familie willen wij terug naar amsterdam 1gezinswoning het liefst met 4slaapkamers of 3slaapkamers met zolder.
Graag in de aker/nieuwsloten/badhoevedorp/slotervaart/osdorp/huur niet hoger dan €700 sociale huur.
Bel me op dit nr:06-59045381.
heb 4kamer woning in Amsterdam noord.
Ik heb een ruime woonkamer met een balkon
2 slaapkamers
De ene slaapkamer heeft ook een balkon
Berging is buiten
In elk kamer 2 in loop kasten
Tis op de tweede verdieping

Ik studeer voor luchtvaartdienstverlener in Amsterdam daarom wil ik
dichterbij

Ik zoek een woning met ruin omdat ik ook 2 kindjes heb
Dus in de buurt van een basisschool.
Hopelijk vindt ik eentje
U kunt mij bereiken OP 't nummer 0685193509
Een mooie vijfkamer eengezinswoning in Hoofddorp.
Hallo wat is de kale huur?
Goeie avond, ik ben geïnteresseerd in uw woning. Ik bezit zelf een 4 kamer woning in Amsterdam, de Baarsjes. Ik heb verschillende toegankelijkheden in de omgeving op loopafstand. Als u wilt kunt u een kijkje komen nemen en ik hoop zo snel mogelijk een reactie tegen moet te krijgen.

Met vriendelijke groet.
Goedeavond ik zag uw advertentie

Heeft uw interesse ineen vier kamer woning Amsterdam zuid
Benedenwoning?

Groeten stephanie
Re: WONINGRUIL AMSTERDAM OSDORP De Aker 4 kamers
01 december 2020 22:21
Hou,woe van Amsterdam geuzenveld of Osdorp of osdorp naar Amstelveen wilt ruilen? Ik zoek 4 kamers apartement of eengezinswoningen.voor meer info:Yousraouja@hotmail.com.
Waar in osdorp
Heb zelf woning
In aalsmeer
WONINGRUIL AMSTERDAM OSDORP
20 december 2020 18:08
Wij willen van een appartement naar een benedenwoning met tuin in Osdorp, de Aker of MAP.
Ons appartement ligt op de 3e etage en heeft 4 slaapkamers en een groot balkon. Box beneden en dichtbij het stadspark in Osdorp. Ideale locatie.
De huur van de woning liefst niet hoger dan 680 euro.
Is de woning al geruild?
naar hoeveel kamers ben je op zoek
Fijne avond

Ik wil heel graag met u ruilen Vanwege werk
Mijn woning is pas 1jaar gerenoveerd Wij wonen In nieuw west 5 Kamers, ruime kamers Twee balkon’s 3 verdieping en in ieder kamer is een in bouwkasten en Ons woning is ook pas geschilderd de keuken is pas een week oud Openbaar vervoer is dichtbij Scholen dichtbij
we hebben een pleintje met winkels supermarkten en winkels.



Groet humeyra
Re: WONINGRUIL AMSTERDAM OSDORP
10 januari 2021 10:37
Ik heb een eengezinswoning in Amstelveen. Vlakbij stadshart. 5 kamers plus grote zolder.
Ik he een eengezinswoning in Amstelveen volledig opgeknapt
Nieuwe keuken , vloer etc.. instapklaar en wil graag naar de aker of nieuw sloten
mag ik uw telefoonnummer?
Ik heb een nieuwbouw 3 kamer woning. Ik zoek een woning in osdorp eengezinswoning met grote beloning erop
Ik heb een 3 kamer woning in bos en lommer van 74 m2 ruime kamers woonkamer van 20 m2 slaapkamers 14en 15 m2 keuken 10/12 m2 en 2 ruime zolder kamers en als je wilt krijg je een hele goeie vergoeding van me.
eengezins woning slotervaart 3 kamers zolder box grote tuin schuur bel me 0633008125
eengezins woning 3 kamers zolder box grote tuin schuu rustig winkels park enz
Ik heb een 4 kamer woning in Slotervaart sierplein 1 hoog tegen over het tankstation wil je met mij ruilen
R122
Woning gezocht
15 februari 2023 13:57
Met spoed op zoek naar eengezinswoning in Osdorp. Mininaal 4 kamerwoning. Heb zelf een flatwoning 2e verdieping lift 3 kamer woning . Loopafstand Osdorp 7 min ov voor de deur.
Auteur:

Onderwerp:


Bericht: