Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil Van Amsterdam naar Rustiger gebied

Gepost door Priscilla Amsterdam 
Priscilla Amsterdam
Woningruil Van Amsterdam naar Rustiger gebied
10 juni 2020 03:48
Hallo iedereen

Bij deze bied ik een 3 kamer woning van 75m2 aan in Amsterdam Zuid Scheldebuurt. (op loopafstand van alles wat u maar kunt bedenken winkels, parken, restaurantjes en veel meer) de woning is wel gelegen in een rustige straat als u de drukte op wilt zoeken gaat u zo de hoek om dat maastraat in of loopt de andere hoek om de Scheldestraat in.

Mijn advertentie op woningruil is 527106 hier kunt u wat meer gedetailleerde info vinden en wat foto's bekijken.

Zelf ben ik opzoek naar een nieuwbouw woning met ook minimaal 3 kamers en ook minmaal 76m2 in een wat rustigere/andere omgeving maar wel ook op loopafstand van de supermarkten etc.

Bij interesse kunt u mij via woningruil een prive berichtje sturen alle voorstellen zijn welkom. Dit alles in de sociale huur sector.
eengezinswoning
4 slp huur 583
in havelte
een klein dorpje
hei en bos vlakbij
maar ook grote ah
bibliotherk dokter 06 30950318
en w
Mooi eengezinswoning bij bos en strand
4kmr en trap naar zolder
Grote achtertuin
Priscilla Amsterdam
Re: Woningruil Van Amsterdam naar Rustiger gebied
30 juni 2020 15:46
Wom Schreef:
-------------------------------------------------------
> Mooi eengezinswoning bij bos en strand
> 4kmr en trap naar zolder
> Grote achtertuin


dankuwel voor uw reactie. In welke plaats woont u? Heeft u misschien een straatnaam en postcode voor mij?
sorry ik zie nu pas dat het 3 hoog is , dit is te hoog voor ons vanwege trappen
onze adv op woningruil 514765
intresse in almere buiten 1 gezinswoning grote voor tuin en achteruin 4 kmr. 0682559344
Hoi! Ik heb een woning op de grens van oud Rijswijk en Den Haag van 80m2. Mooie rustige omgeving. Ik verhuis graag naar Amsterdam.
Is Loenen aan de Vecht iets voor u. Een mooi dorp omringd door plassengebied
Hoi,
Ik woon zelf in Schagen in nieuwe woning uit 2007, 2 slaapkamers, balkon, energielabel A, zonnepanelen levert meer dan 1.000 kwh per jaar, groot binnentuin voor alle bewoners, treinstation 10 min fitsen, centrum 10 min lopen, speltuinen dichtbij, 5 min lopen van Vomar, 10 min lopen van AH, super warm appartement vaardoor weinig verwarming nodig is.
Als u interesse heeft neem contact met mij op.

Groetjes
Mooi maisonnette woning Amstelveen
2 slaapkamer waarvan 1 met grote balkon/terras.
Huiskamer met soort van Frans balkonnetje.
Trap naar mega zolder.
Daarnaar mooie schuur.

Mvg,
Beste heer, Mevrauw
Ik heb huis in Genemuiden omgeving Zwolle Eengezinswoningen met drie slaapkamers en woonkamer en nieuwe keuken en douche, wc, heel groot achter tuin en voor tuin, rustig buurt met veel groen .
Als u interesse heeft, kunt u met mij via email contact Esraamahmod008@gmail.com
heeft u interesse in een prachtig appartement in groningen? vergoeding EUR 6000.

jeomaah@hotmail.com
Beset wat heeft u in Loenen aan de Vecht? Is het een eensgezinwoning, beneden woning?
Een 3 kamer woning amsterdam oost borneolaan winkels op loopafstand 5 minuten niet eens mijn woning kijkt uit op het water zeer rustige buurt
Beste Priscilla,

Is deze advertentie nog geldig?

Groet
Beste Priscilla,

Ben je eventueel geïnteresseerd in een heel mooi ruim 75 m2 begaande grond appartement met groot terras en tuintje in Heiloo . Op een super mooie locatie met heel mooi vrij uitzicht ! 20 min van adam snelwegen snel bereikbaar . Nieuwe keuken , vloer , geen oude woning . Kleinschallig complex alleen mijn woning is sociaal de rest is vrije sector . Ligbad met aparte douche , wc apart van badkamer . Veel bergruimte , buiten ook een berging .
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: