Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil Van Amsterdam naar Rustiger gebied

Gepost door Priscilla Amsterdam 
Priscilla Amsterdam
Woningruil Van Amsterdam naar Rustiger gebied
10 juni 2020 03:48
Hallo iedereen

Bij deze bied ik een 3 kamer woning van 75m2 aan in Amsterdam Zuid Scheldebuurt. (op loopafstand van alles wat u maar kunt bedenken winkels, parken, restaurantjes en veel meer) de woning is wel gelegen in een rustige straat als u de drukte op wilt zoeken gaat u zo de hoek om dat maastraat in of loopt de andere hoek om de Scheldestraat in.

Mijn advertentie op woningruil is 527106 hier kunt u wat meer gedetailleerde info vinden en wat foto's bekijken.

Zelf ben ik opzoek naar een nieuwbouw woning met ook minimaal 3 kamers en ook minmaal 76m2 in een wat rustigere/andere omgeving maar wel ook op loopafstand van de supermarkten etc.

Bij interesse kunt u mij via woningruil een prive berichtje sturen alle voorstellen zijn welkom. Dit alles in de sociale huur sector.
eengezinswoning
4 slp huur 583
in havelte
een klein dorpje
hei en bos vlakbij
maar ook grote ah
bibliotherk dokter 06 30950318
en w
Mooi eengezinswoning bij bos en strand
4kmr en trap naar zolder
Grote achtertuin
Priscilla Amsterdam
Re: Woningruil Van Amsterdam naar Rustiger gebied
30 juni 2020 15:46
Wom Schreef:
-------------------------------------------------------
> Mooi eengezinswoning bij bos en strand
> 4kmr en trap naar zolder
> Grote achtertuin

dankuwel voor uw reactie. In welke plaats woont u? Heeft u misschien een straatnaam en postcode voor mij?
sorry ik zie nu pas dat het 3 hoog is , dit is te hoog voor ons vanwege trappen
onze adv op woningruil 514765
intresse in almere buiten 1 gezinswoning grote voor tuin en achteruin 4 kmr. 0682559344
Hoi! Ik heb een woning op de grens van oud Rijswijk en Den Haag van 80m2. Mooie rustige omgeving. Ik verhuis graag naar Amsterdam.
Auteur:

Uw e-mailadres:

Onderwerp:

Bericht: