Pris
Woningruil Amsterdam naar??
07 juni 2020 23:49
75m2+
Amsterdam Zuid Scheldebuurt
3 kamers
Grote badkamer met raam
Sociale huur Huursubsidie aanvragen is mogelijk

Ruime Lichte woning in 2017 gerenoveerd met 2 zonnige balkons op het zuiden. Alles op loopafstand o.a. winkels, scholen, openbaar vervoer, beatrixpark, restaurantjes noem maar op. Aardige buren en een super gezellige buurt. Ik ben op zoek naar een beneden woning met tuin voor mn hondjes, kan eventueel nadenken over een bovenwoning als een lift aanwezig is. Ik heb geen haast om hier weg te gaan, dit is echt echt een top woning en ga dan ook alleen weg als ik serieus iets vind wat aan mijn eisen voldoet

Ik ben op zoek naar een woning met : - Een ruime achtertuin. - Ruime badkamer met raam & liefst met bad (afzuig is niet voldoende zoek echt een badkamer met raam) - Park nabij op loopafstand (i.v.m. hondjes heel belangrijk.) - Minimale oppervlake 75m2 (tuin niet meegerekend) In Amstelveen of Amsterdam Zuid ( in omgeving buurt waar ik nu ook woon), andere steden mogen ook reageren als uw woning deze kenmerken heeft dan kan ik er altijd overnadenken. Wel zoek ik iets wat op loopafstand is van supermarkten, openbaarvervoer, eventueel andere winkels, park en groenvoorzieningen. Ik woon nu in een hele goeie buurt en wil ook verhuizen naar een goeie buurt. Als u een bovenwoning heeft alleen met lift. (Ik zoek ook sociale huur)

Mijn advertentienummer 526831 op woningruil via hier kunt u mij bij interesse een prive reactie sturen.
Beste,

Ik heb een beneden woning in Adam Oud Zuid,vanwege mijn groter wordende kinderen moet ik groter gaan wonen.
Ik hoor graag van u.
Dank.
Groet,Nathalie
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: