Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U nieuwbouw 5 kamer woning, Ik naar Amsterdam nieuw west of bos en lommer minimaal 4 kamers.

Gepost door Nabila 
Hallo,
Wie heeft er interesse in een grote 5 kamer nieuwbouw woning in Amsterdam noord tegenover het waterlandplein. Het gaat om een maisonette woning op begane grond en eerste verdieping. Woning heeft eigen ingang net als een eengezinswoning. Grote woonkamer, grote keuken, berging en wc begane grond. 4 slaapkamers en badkamer op de eerste verdieping.
Winkelcentrum, scholen en ov op 1 minuut afstand.

Ik zoek minimaal 4 kamers in Amsterdam nieuw west of bos en lommer.

Mvg Nabila
ik heb wel interesse alleen heb ik een ruime 75m2 3 kamer woning in Rivierenbuurt postcode 1078LB
Nabila Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hallo,
> Wie heeft er interesse in een grote 5 kamer
> nieuwbouw woning in Amsterdam noord tegenover het
> waterlandplein. Het gaat om een maisonette woning
> op begane grond en eerste verdieping. Woning heeft
> eigen ingang net als een eengezinswoning. Grote
> woonkamer, grote keuken, berging en wc begane
> grond. 4 slaapkamers en badkamer op de eerste
> verdieping.
> Winkelcentrum, scholen en ov op 1 minuut afstand.
>
> Ik zoek minimaal 4 kamers in Amsterdam nieuw west
> of bos en lommer.
>
> Mvg Nabila

Hoi ik heb een 3kamer woning in Amsterdam geuzenveld tegenover masjid Ihsane. En is 61m2.

Groetjes
Ik wil graag ruilen als u wil.
Trouwens hierbij stuur ik mijn mobiel nr als u wil.
Hallo

Ik ben Erika Claver moeder van 3 Kids.
Ik zou graag met je willen ruilen. Ik woon staatsliedenbuurt vlakbij westerpark en bos en lommer
Heb een mooie speeltuin in de buurt van Beuningenplein. Tram 5 en bus 21 rijden in de buurt. En het park is op loop afstand. Winkels enzo zijn ook op loopafstand
Graag hoor ik of je interseen hebt ik heb een 5 kamer woning.

Ik hoor wel van je

Erika
Hoi,
Wij hebben een 6 kamer woning in Amsterdam (nieuw sloten). Het is een eengezinswoning.
Wij zijn geïnteresseerd in deze woning.
Mooie 1gezinswoning nieuwbouw in hoofddorp te ruil met vloerverwarming en meganische ventilatie,dus koele woning al is het 35gr!wij bieden 3slaapkamers en 1woonkamer met open keuken erbij,helemaal boven bij de overloop een ruimte van 3bij2 kan je bed in zetten of kast/was ophangen,bouwjaar 2020.op de tudorpark in een nieuwe wijk.prachtige omgeving met lieve buren huur€663.
Wegens werk en familie willen wij terug naar amsterdam 1gezinswoning het liefst met 4slaapkamers of 3slaapkamers met zolder.
Graag in de aker/nieuwsloten/badhoevedorp/slotervaart/osdorp/huur niet hoger dan €700 sociale huur.
Bel me op dit nr:06-59045381.
Hallo, Ik heb een 4 kamer woning in Slotermeer dicht bij de Vlugtlaan, tussen Plein '40-'45 en Bos en Lommerplein. Het is wel op 4 hoog zonder lift. De woning was geheel gerenoveerd in 2011. Ik zoek een 5 kamer woning in Westerpark of Noord maar niet zo ver als Waterlandplein. Ik heb wel interesse in de woning van Erika Claver die ook gereageerd heeft. Misschien zou een 3 hoeks ruil mogelijk zijn?
Heeft u geen intresse in IJmuiden wonen en ik heb eengezinswoningen met voor en groot achter tuin gratis parkeren vlakbij het strand ik laat als in het tuin van spullen IK neem niet mee mvg
Salam Nabila,
Heeft u misschien interesse in een 3 kamerwoning in
Bos en lommer(kolenkit).
Is boven boxen 3 kamer woning
Incl box,cv,dubbelglas,scholen in de buurt,markt,plein 40-45
goedemiddag,

Ik heb geen 5 kamer in nieuw-west wel een eengezinswoning in Hoofddorp.
Het huis is van 1997 .
Ik zou graag met je willen ruilen mocht je interesse hebben.
Goedemiddag,

Ik zou eventueel wel interesse hebben.
Ik heb een 5 kamer woning met voor en achtertuin in Hoofddorp.
Een kindvriendelijke buurt maar wil weer graag terug naar Amsterdam.
Hoi ik ben op zoek naar een woning in West,heb zelf een maisonnette woning in diemen centrum 5 kamer,en wil het koerst hetzelfde terug of ern gezins woning in Amsterdam sloten, met een grote tuin .mvg karima
Voor een driehoeks ruil in de aanbieding 4 kamer nieuwbouw woning 2019 op het zeeburgereiland in Amsterdam nieuwbouwwijk, zonnepanelen mechanische ventilatie twee bergingen ruime douche toilet appart balkon lift. Kindvriendelijke buurt met scholen op loopafstand.
sociale huur eis woningbouw 1 inwonend kind
0640760754
Ik heb een zeer ruime 3 kamer woning in adam Osdorp. We hebben van de serre een 4e slaapkamer gemaakt. 3 hoog met 2 liften.Voor interesse bericht me voor fotos!
Goeie avond, ik ben geïnteresseerd in uw woning. Ik bezit zelf een 4 kamer woning in Amsterdam, ik zag zelf dat u geïnteresseerd bent in een woning in bos en lommer. Nu mocht ik zelf in de Baarsjes wonen wat vlak bij bos en lommer is. Ik heb verschillende toegankelijkheden in de omgeving op loopafstand. Als u wilt kunt u een kijkje komen nemen en ik hoop zo snel mogelijk een reactie tegen moet te krijgen.

Met vriendelijke groet.
Goeie avond, ik ben geïnteresseerd in uw woning. Ik bezit zelf een 4 kamer woning in Amsterdam, ik zag zelf dat u geïnteresseerd bent in een woning in bos en lommer. Nu mocht ik zelf in de Baarsjes wonen wat vlak bij bos en lommer is. Ik heb verschillende toegankelijkheden in de omgeving op loopafstand. Als u wilt kunt u een kijkje komen nemen en ik hoop zo snel mogelijk een reactie tegen moet te krijgen.

Met vriendelijke groet,

Mohammed Hammouch
Hallo, Nabila ik wil ruilen als je wil ik heb een 5 kamerwoning in nieuw west en wil naar noord
Hoi Rahma indien je nog interesse hebt om te verhuizen neem contact met mij op.
fati519@gmail.com
Wij hebben een eengezinswoning in slotermeer met eigen oprit en zeer ruime achtertuin met vaste trap naar zolder
Wij hebben een eengezinswoning in slotermeer met eigen oprit en zeer ruime achtertuin met vaste trap naar boven i
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: