Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar Amsterdam Zuid Rivierenbuurt Ik naar Amsterdam Zuid/Amstelveen benedenwoning

Gepost door Top appartement in Amsterdam 
Ruim appartement in het gezelligste deel van Amsterdam (Zuid, Rivierenbuurt) postcode 1078LB aangeboden

Huurprijs €623
Verhuurder de Alliantie

De woonoppervlakte zonder de balkons is 76 m2.
Dit zijn de gedetaileerde afmetingen:
Badkamer 7 m2
Kamer 20 m2
Kamer 18 m2
Kamer 15 m2
Berging/kleine kamer (met raam) naast slaapkamer 3 m2
Inbouw kast naast slaapkamer 2 m2
Keuken 6 m2
Hal 6 m2
En 2 balkons op het zuiden.
Op de vierde verdieping is er nog een opbergzolder van +- 13/14 m2.

Op loopafstand van verschillende supermarkten en winkels o.a. 2 Ah's, Deen, Kruidvat, Etos etc. Nabij station Rai en Beatrix park +-5 min lopen. In de buurt bevinden zich nog vele meer activiteiten o.a. Albertkuipmarkt, diverse eet tentjes noem maar op.

Zelf ben ik opzoek naar een benedenwoning van minimaal 75m2 met een ruime achtertuin, minimaal 3 kamers, een grote badkamer met raam (liefst met bad) een redelijke keuken. En een ruime opbergbox. Op nabije afstand (loopafstand) van supermarkten eventueel winkels en openbaarvervoer. Ook moet er een parkeergelegenheid zijn. En heel belangrijk op loopafstand gelegen bij een park. De regio waarin ik dit zoek is voornamelijk Amsterdam Zuid, Amstelveen. (Mijn voorkeur gaat uit naar nieuwbouw en recentelijk gerenoveerd) (sociale huur)
Mijn appartement bevind zich op de 3de verdieping er is hier een trap. Geen lift. Dit betreft een portiekwoning.
Hallo is de woning nog beschikbaar? Ik heb een 3 kamer gallerij woning 6 hoog in Amstelveen 10 min van Amsterdamse bos. Is inschrijven met 1 persoon ook mogelijk en huursubsidie?
Dankuwel voor uw reactie.

De woning is nog beschikbaar.

Inschrijven als 1 persoonshuishouden en huursubsidie aanvragen is beide mogelijk.(Dit is een sociale huurwoning.)

Zelf ben ik ben ik echt op zoek naar een beneden woning met tuin.

Misschien is dit handig om erbij te schrijven maar mijn woning is in 2017 helemaal gerenoveerd zoek dan ook een woning in soort gelijke staat.
Hi,

Wij bieden een woning in Amsterdam Zuid-Oost met een oppervlakte van 125m2 met een huur van 998. De woning heeft 5 kamers plus een ruime woonkamer.

Is jouw woning een sociale huur woning?
Beste,


Ik heb een nieuwbouw sociale eengezinswoning in een groen gebied in Alphen aan den Rijn. Heeft u interesse?
Beste heer/mevrouw,

Allereerst de vraag of uw advertentie nog beschikbaar is?

Ten 2e, wij wonen in de prachtige nieuwbouwwijk Tudorpark in Hoofddorp.
In een riante eengezinswoning, 108m2, 3 slaapkamers, zolder, voor en achtertuin, vloerverwarming, mechanisch ventilatiesysteem en zonnepanelen.

Echter ivm met werk van plan naar Amsterdam Zuid te verhuizen.

Meer info betreft de buurt: Tudorpark.nl

Mocht u interesse hebben hoor ik het graag en licht ik het graag meer toe.

Groet,

Dhr v Dalen
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: