Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar Amsterdam Zuid, ik naar benedenwoning met tuin in Amsterdam

Gepost door Ted 
Ik heb een vier kamer sociale huurwoning op 1 hoog (plm. 60 vierkante meter) met enorme berging op de zolder (22 vierkante meter) op 3 hoog op droomlocatie Olympiaplein.
Omdat ik gepensioneerd ben, wil ik een benedenwoning met een lekker tuintje. Ik betaal € 562, maar de woningcorporatie past je huur aan, afhankelijk van je inkomen, als de ruil doorgaat. Ik kan tot € 100 meer betalen voor jouw woning.
Hoi,


Ik ben geïnteresseerd in uw woning, ik heb een benedenwoning met 2 kamers en een tuin, op de Waalstraat.

Mocht u interesse hebben hoor ik graag van u.

Met vriendelijke groeten

Zakaria.

0616318194
Beste,

Ik heb een 3 kmr benedenwoning met tuin op de Admiralengracht. Het is net helemaal opgeknapt, nieuwe vloer, badkamer met bad en nieuw keukenblok.

Graag hoor ik van u!

Met vriendelijke groet, Mel
Hallo
Ik heb een mooie plek in Den Haag
108 m2 met tuin
you can call 0685113096
Email: maher2025@gmail.com
Hoi
Is uw woning nog beschikbaar?
Ik heb een woning met 2 slaapkamers en een tuin !!
Bij Goeman Borgesiusstraat Amsterdam

Ik hoor graag van u
0616198055
Hoi ik heb een bovenwoning in de waalstraat, heb je intresse?

Gr Barry
Hallo ,

Ik woon aan de achillesstraat aan de kant van Olympiaplein 2 kamerwoning op 1 hoog met balkon aparte toilet en douch (gerenoveerd) .
Interesse ? Graag even mailen en u mag gerust komen kijken . Gr mano
Hallo ,

Ik heb een 2 kamer sociale huurwoning op de achillesstraat ( aan de kant van Olympiaplein) woning is volledig gerenoveerd.
Zit op de 1e etage met balkon , douch & toilet apart. Interesse? Stuurt u even een mailtje dan mag u gerust komen kijken.
Gr mano
ik heb een gerenoveerde eengezins woning met grote tuin en schuur bubbellen ramen geissoleerd zolder box huur 665 bel me aub 0633008125
Beste Ted,

Bent u nog opzoek? Heb waarschijnlijk wat u zoekt.
Hoor graag van u.

Mvg,

Ano
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: