Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Ruilen binnen Amsterdam sociale huur

Gepost door Hansje 
Hoi,
Ik heb een leuk en licht appartement (41 m2) in de Spaarndammerbuurt met prachtig uitzicht over de nieuwe Houthavens. Ik ben aan het kijken naar de mogelijkheid om te ruilen voor een appartement (zelfde grote is prima) met balkon in de Hoofddorppleinbuurt. Huur rond 650, alleen sociale huur! Ik ben benieuwd wat de mogelijkheden zijn, dus als jij interesse hebt en het samen eens wil onderzoeken, laat het weten!
Hoi ik ben woonachtig in Amstelveen leuke 3 kamer woning 55m ik zou graag willen verhuizen naar Amsterdam.
Ben zeer benieuwd of jij interesse hebt in Amstelveen en hoeveel kamer appartement je hebt?
Met vriendelijke groet Rachel De Vries
Hoi ik woon in amsterdam noord 3 kamer woning heb wel intresse
Hallo
Ik heb een mooie plek in Den Haag
108 m2 met tuin
you can call 0685113096
Email: maher2025@gmail.com
Woningruil :

Heb een luxe studio in de czaar peterstaat in amsterdam centrum. Studio is in 2019 gerenoveerd en heb maar 1 jaar erin gewoond. Wil graag woningruil met iemand die minimaal 1 slaapkamer heeft. Het liefs in omgeving amsterdam oost , zuid of centrum.
Hallo,

Ik woon in Amsterdam noord. Twee kamers en balkon, 10 minuten loopafstand naar de pont richting centraal. Open rustige buurt met mooi uitzicht. Een grote keuken.
Wil graag een woning ruil met iemand die minstens 4 kamers (woonkamer niet meegeteld) heeft. Ik hoor graag als iemand interesse heeft.

Telefoonnummer: 0687250051

Met vriendelijke groet,

Fatima

Email:fatima_hmmt@hotmail.com
meB
Re: Ruilen binnen Amsterdam sociale huur
26 augustus 2020 19:37
Hoi Kroella-

Ik heb een groot kammer in een woongroep bij de falckstraat.
mooie keuken, grote tuin.
alles voor minder dan 500 inclsuief.


Kroella Schreef:
-------------------------------------------------------
> Woningruil :
>
> Heb een luxe studio in de czaar peterstaat in
> amsterdam centrum. Studio is in 2019 gerenoveerd
> en heb maar 1 jaar erin gewoond. Wil graag
> woningruil met iemand die minimaal 1 slaapkamer
> heeft. Het liefs in omgeving amsterdam oost , zuid
> of centrum.
Wil je nog steeds een woningruil?
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: