Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar Amsterdam ik naar ...?

Gepost door Olivia 
U naar Amsterdam ik naar ...?
22 januari 2020 20:00
Wilt u ruilen met mij? Ik bied een ruim appartement aan in Amsterdam, randje Rembrandtpark. Parkeermogelijkheden, OV voor de deur, berging, lift en 2 balkons, mogelijkheid tot maken 2e slaapkamer. Prijs 880,-


Zie hier:
[link.marktplaats.nl]

Ik wil graag op een andere plek wonen of zelfs Amsterdam uit naar een rustigere locatie bijvoorbeeld in omgeving Haarlem, Zandvoort, Overveen, Bloemendaal, Amstelveen, regio Hilversum, Bussum, Naarden, Oostzaan, Gooi, Loosdrecht of een andere mooie plek in omgeving Noord-Holland/randstad.
Goedemorgen. Ik heb een 5 kamer eengezinswoning in Hoorn. Nieuwbouw en geen achterburen. Dichtbij stad en het IJsselmeer. Is uw woning ook sociale huur?
Re: U naar Amsterdam ik naar ...?
31 augustus 2020 19:04
Ik heb een tweekamerwoning in gemeente Haarlemmermeer vijf min van Haarlem 15,20 min van amsterdam vijf min van de veerpont naar zaandam het gaat om een beneden woning met ruime tuin berging apart ruime badkamer In een rustige buurt met school en winkels in de buurt huur is 589,-
Jennifer2609
Re: U naar Amsterdam ik naar ...?
13 november 2020 16:52
Vanda Schreef:
-------------------------------------------------------
> Goedemorgen. Ik heb een 5 kamer eengezinswoning in
> Hoorn. Nieuwbouw en geen achterburen. Dichtbij
> stad en het IJsselmeer. Is uw woning ook sociale
> huur?

Hallo ik wil graag woningruil doen, wij hebben een hoekwoning in Dinxperlo gelderland en zijn wanhopig op zoek naar een woninh in Hoorn, je mag mij altijd een bericht sturen naat jennifertop8@hotmail.com,
Groetjes!
Auteur:

Onderwerp:


Bericht: