Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Jij naar Rotterdam. Wij naar brabant of zeeland

Gepost door Clarissa 
Uitgebreide omschrijving
Leuke etagewoning in een nette flat op de tweede verdieping met lift.
Rustige buurt gezellige buren alles is op loopafstand. metro/bus op 2 min loopafstand& tram op 6 min loopafstand.
met openbaar vervoer binnen 13 min op Rotterdam centraal station. winkelcentrum op 15 min lopen of 2 min met openbaar vervoer.
2ruime slaapkamers van 1 slaapkamer kan je er 2 van maken dan hebben ze alsnog allebei een deur. (Dan worden dat 2 slaapkamers van 7,5)
Veel groen in de omgeving voor een wandeling in bv het park.

Ons voorkeur:
Woning met 3 slaapkamers aangezien een kleine op komst is. In een rustige omgeving of dorp
Grotere woning (indien het een galerij flat is alleen reageren als het een lift heeft en 3 ruime slaapkamers.)
ONZE VOORKEUR GAAT UIT NAAR EEN EENGEZINWONING met voor en achtertuin buurt (wijk) scholen,
kinderdagverblijf in de buurt, winkels. nette straat aangezien ik ook netjes woon.
het liefst ruilen wij met iemand met een nette woning waarbij wij vrij weinig hoeven te doen.
onze woning ziet er ook bijna te mooi uit om we te geven. alles is wit geverfd met wit en een helft erboven licht grijs.
woningruil
05 december 2019 00:26
Ik woon in oosterhout nb eengezinswoning 0684497366 kunt u mij bellen
Ik woon in middelburg in een tussenwoning. 3 slaapkamers boven
Best, ik heb een gezien woning met 3 slaapkamers en liegt in oost-souburg voor meer informatie kunt u mee bereiken op 0641432964 groetjes
Auteur:

Onderwerp:


Bericht: