Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Ik woon in Purmerend naar Amsterdam

Gepost door faouzia37@live.nl 
Ik woon in Purmerend naar Amsterdam
26 oktober 2019 17:01
Heb en benedenwoning
Wat bied u aan?
Re: Ik woon in Purmerend naar Amsterdam
19 november 2019 18:11
3kamerbenedenwoning Purmerend dicht bij de stadje winkels kindvriendelijk locht centraal alles in de hand huur 540€
Re: Ik woon in Purmerend naar Amsterdam
19 november 2019 18:12
Goedemiddag Ik wil heel graag naar purmerend woon zelf amsterdam Osdorp de aker 4k eengezinswoning.
Hoi goedemiddag

Ik heb gezien dat u woningruil wilt doen ?

K heb een 3 kamer en wil graag naar een 4 kamerwoning in Osdorp, is het misschien de idee om een 3 hoeksruil te doen ?
Ik ben opzoek naar iemand die woningruil wilt doen binnen Amsterdam Osdorp/ nieuw sloten

Ik heb een 3 kamer woning met 2 redelijke slaapkamer passen in allebei de kamers een 2-persoonsbed in ..

Badkamer via de slaapkamers bereikbaar.. lekker knus / warm huisje..

Ligt aan het water & gratis parkeren


BRUINE VLOER LIGT ER IN SINDS MEI 2019, kan overgenomen worden ligt in de keuken woonkamer en in de hal !!!


Ik ben zelf opzoek naar een 4 kamer woning, ik heb 3 kinderen het word te klein
Dag ik heb je advertentie gelezen.
Ik huur zelf een sociale woning in amsterdam zuidoost venserpolder. Nou is het een jongerenwoning met een vijfjarencontract waar in maart 2020 nog 4 jaar van overblijft. Voor de rest 33 m2 slaapkamer en een woonkamer. Wel worden deze twee verdeeld door een gordijn.Aanwezig: badmeubilair, cv, box/berging, balkon, tvkast, boekenkast, tweepersoonszitbank. Huur is 410€. Is dit iets voor jou?
Auteur:

Onderwerp:


Bericht: