Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woning ruil !!! Binnen Amsterdam.

Gepost door Stefjeee 
Hallo

Wij hebben een 2 kamerwoning op de 6e etage met lift groot 55m2 in Amsterdam Zuid-oost en willen graag groter gaan wonen. Het liefst een woning van minimaal 60m2 en 3kamers of meer.
P
Re: Woning ruil !!! Binnen Amsterdam.
06 november 2020 14:34
Mijn appartement is in Veghel.
Huis is op de begane grond van het appartement. De woning heeft een woonkamer en een slaapkamer. Badkamer- en keukenservice. Het heeft ook een grote tuin en schuur in de tuin. De keuken is 5 jaar geleden geheel vernieuwd. En het was 4 jaar geleden een hele nieuwe badkamer. Er zijn zonnepanelen geplaatst sinds ongeveer 5 maanden. En een nieuwe ketel en nieuw sanitair is ongeveer 5 maanden geïnstalleerd. In het huis is airconditioning geïnstalleerd. Het brandalarm is ook 2 maanden in het huis geïnstalleerd. Nabij het winkelcentrum, ongeveer 10 minuten lopen. Het busstation ligt op 4 minuten lopen van het huis en bussen rijden naar alle nabijgelegen steden. En ongeveer 13 minuten lopen naar het centraal station. Het gebouw en de plaats zijn stil. De toegangsdeur is volledig gescheiden van het gebouw. Veghel ligt tussen 's-Hertogenbosch en Eindhoven, en ligt vlakbij deze steden. En snelle en gemakkelijke toegang tot beide steden. De betaalde huur is inclusief servicekosten. De huurprijs is 427 euro.
Hallo Henk,

Ben je op zoek naar een kleinere woning?
Ik zou uw woning wel aantrekkelijk vinden ;
Heb zelf 99m2 In Noord; Bovenover.
Groot balkon, aparte eetkamer, grote woonkamer en 3 slaapkamers.
2 bergings - heel licht.
Misschien een 3 hoeksruil met Naema?
Dag,

Ik heb een Nieuwbouw maisonette/beneden/tussen 3 kamer sociale huurwoning in Nieuw-West Amsterdam zonder tuin.
Gratis parkeren voor het woning smiling smiley
Ik ben opzoek naar een 4/5 kamer eengezins sociale huurwoning in Nieuw-West Amsterdam met een tuin erbij.
Als u geïnteresseerd bent,
E-mail me naar naz.jan04@gmail.com
Groetjes,

Ali
Beste ,


Ik heb een kleine 2 kamer woning in Amsterdam Noord, Wegens gezin uitbereiding ben ik op zoek naar een woning minimaal 3 kamers in Amsterdam.
Stefjeee Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hoii, ik heb een 4kamer woning waarvan 3
> slaapkamers Slotervaart, iemand intressen??? Ben
> opzoek naar kleinere woning in kinkerbuurt,
> westerpark, Centrum. 
> Gr Stephanie. 0633823232.


Heb een eenkamerwoning (vroeger 2 kamers) op twee hoog in Westerpark buurt witte straat. Met klein balkon en douche/toilet. Om de hoek de supermarkt en winkels en vlakbij de markt op zaterdag en maandag. Rustig wonen en onder de huurgrens. Interesseren in uw woning.
ik heb een gerenoveerde een gezins woning 3 kamers grote tuin zolder box rustige buurt huur 665 tuin m et schuur bel me aub 0633008125
Hoi Sa,
ik heb een prachtige woning 5kamers in Osdorp(tussenmeer,osdorpplein) 1ste etage(6traptreedjes) en vrij parkeeren voor de deur en openbaar vervoer van tram tot schiphol,nacht bus etc metro lelylaaan.
wij willen graag hoger wonen met uitzicht.
mijn woning is 2verdiepingengen en gezamelijke tuin.2x berging zolder en kelderbox
mijn woning is 79m en graag wil ik hetzelfde oppervlak 79m minimaal bewonen. Ben alleenstaande met 3 kindjes en wij willen hoog wonen in iets minderr winkelgebied.
Stefjeee goedendag

ik heb een woning studiowoning van 32 vierkante meter
in amsterdam noord overhoeks
tegen over centraal station maail me als u intresse hebt
222.boey222@gmail.com
hoii Stephanie ik wil met u ruilen ik woon bij mercatorplein ik hep 2 slaap kamer 2 hoog ik wil met u reulen
Hi ik ben Joe, ik heb een 2karmer wooning in Diemen Centrum. Heeft u mischien interese
Ainy
Re: Woning ruil !!! Binnen Amsterdam.
06 februari 2021 12:48
Hoi Henk,

Is deze advertentie nog geldig. Indien ja, ik heb een 3 kamer appartament op 4 hoog met moei uitzicht op een sloot en parkeerplaats, je heb zicht op bijde kanten van de woning. Het is gratis parkeren en een heel lichte hoekwoning, een kleine balkon, wc en badkamer appart. Winkelcentrum en openbaar vervoer op loop afstand. Het woning licht in Gaasperplaas, heel rustige buurt en vriendelijke buren. Ik zou graag een grotere woning begaande grond (4 kamer) met tuin en parkeer mogelijkheid.
Nelleke Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hoi ik wil kleiner gaan wonen, mijn woonoppervlak
> is 80 vierkantemeters.
>
> Een vierkamer massionette hoekwoning met een
> gezamenlijke binnentuin en klein terrasje aan de
> straatkant.
> Ideaal voor gezin met kinderen, vlak tegenover
> Cruiff veld, crèches en nog veel meer,
> mijn kinderen zijn uit huis dus nu niet meer
> nodig.
> Winkelcentrum, gezondheidscentrum en openbaar
> vervoer zijn op 5 min loopafstand.
> Ik wil graag weer een nieuwe woning in Amsterdam.


wij wonen in amsterdsm westerpark dichtbij het centrum en de jordaan 2 hoog 2 slaapkamers 1 kleine 1 grote zoekt u zoieys? mvh cindy u kunt mijn mailen cindyruudje@hotmail.nl
Beste Nelleke,

Ik heb uw oproep gelezen en ik heb daar oprechte interesse in.

Ik woon in de henrick de keijserstraat 20 in Amsterdam.
In een 3 kamerwoning met ruime woonkamer keuken en aparte eetkamerruimte grote zolderkamer met dakterras. De woning is 69m2
Wij willen graag groter verhuizen vanwege een extra kamer voor grootmoeder.
Zou u contact willen opnemen voor een bezichtiging inplannen bij jou en mij.

Groet Lucille.
is jou woning nog beschikbaar ?
Hoi,

Is u woning nog beschikbaar? Ik heb interesse in uw woning.
ik heb een 3 kamer hoekwonig 1 hoog in de rivierenbuurt geen balkon en wil graag ruilen met een benedenwonig in de rivierenbuurt
Hallo,

We hebben 2kamer woning in Amsterdam Ben viljoenstraat 1091XT dichtbij Amstelstation. op de derde verdieping en geen boven buren. Heel rustige woning. 3 minuten naar metro Wibautstraat en 10 minuten naar Amstel station.

Een korte video van ons huis:


[youtu.be]






Groeten,
Lajan
Wij hebben een eengezinswoning in slotermeer met eigen oprit en zeer ruime achtertuin met vaste trap naar zolder?
Geachte Heer/Mevrouw,

Ik ben geïnteresseerd in u woning, Heeft u interesse in woningruil?? Het gaat om een 2 kamerwoning in Amsterdam oud-west. 1 grote slaapkamer en een ruim woonkamer met een keuken. Het beschikt over berging/balkon/liften/garage en douche/toilet. Het ligt dichtbij de leidseplein. Winkels/restaurants/vondelpark. En de OV is 3 minuten lopen.

Met vriendelijke groet,

Ibtissam Agdi
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: