Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woning ruil !!! Binnen Amsterdam.

Gepost door Stefjeee 
Hallo

Wij hebben een 2 kamerwoning op de 6e etage met lift groot 55m2 in Amsterdam Zuid-oost en willen graag groter gaan wonen. Het liefst een woning van minimaal 60m2 en 3kamers of meer.
P
Re: Woning ruil !!! Binnen Amsterdam.
06 november 2020 14:34
Mijn appartement is in Veghel.
Huis is op de begane grond van het appartement. De woning heeft een woonkamer en een slaapkamer. Badkamer- en keukenservice. Het heeft ook een grote tuin en schuur in de tuin. De keuken is 5 jaar geleden geheel vernieuwd. En het was 4 jaar geleden een hele nieuwe badkamer. Er zijn zonnepanelen geplaatst sinds ongeveer 5 maanden. En een nieuwe ketel en nieuw sanitair is ongeveer 5 maanden geïnstalleerd. In het huis is airconditioning geïnstalleerd. Het brandalarm is ook 2 maanden in het huis geïnstalleerd. Nabij het winkelcentrum, ongeveer 10 minuten lopen. Het busstation ligt op 4 minuten lopen van het huis en bussen rijden naar alle nabijgelegen steden. En ongeveer 13 minuten lopen naar het centraal station. Het gebouw en de plaats zijn stil. De toegangsdeur is volledig gescheiden van het gebouw. Veghel ligt tussen 's-Hertogenbosch en Eindhoven, en ligt vlakbij deze steden. En snelle en gemakkelijke toegang tot beide steden. De betaalde huur is inclusief servicekosten. De huurprijs is 427 euro.
Hallo Henk,

Ben je op zoek naar een kleinere woning?
Ik zou uw woning wel aantrekkelijk vinden ;
Heb zelf 99m2 In Noord; Bovenover.
Groot balkon, aparte eetkamer, grote woonkamer en 3 slaapkamers.
2 bergings - heel licht.
Misschien een 3 hoeksruil met Naema?
Dag,

Ik heb een Nieuwbouw maisonette/beneden/tussen 3 kamer sociale huurwoning in Nieuw-West Amsterdam zonder tuin.
Gratis parkeren voor het woning smiling smiley
Ik ben opzoek naar een 4/5 kamer eengezins sociale huurwoning in Nieuw-West Amsterdam met een tuin erbij.
Als u geïnteresseerd bent,
E-mail me naar naz.jan04@gmail.com
Groetjes,

Ali
Beste ,

Ik heb een kleine 2 kamer woning in Amsterdam Noord, Wegens gezin uitbereiding ben ik op zoek naar een woning minimaal 3 kamers in Amsterdam.
Auteur:

Uw e-mailadres:

Onderwerp:

Bericht: