Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woning ruil !!! Binnen Amsterdam.

Gepost door Stefjeee 
Hoii, ik heb een 4kamer woning waarvan 3 slaapkamers Slotervaart, iemand intressen??? Ben opzoek naar kleinere woning in kinkerbuurt, westerpark, Centrum. 
Gr Stephanie. 0633823232.
Ik heb een eengezinswoning in slotermeer aan een rustig hofje met zeer ruime tuin en zolder met vaste trap.. de slaapkamers zijn niet groot genoeg voor mijn gezin.
Het is een vrije sector woning.. eigen parkeerplek en op fietsafstand van westerpark
Hoor graag van u
Hoi Stephanie,

Zou ik meerijdt van je woning

Alvastbedankt
Hatice
Hoi,

Ik heb een kleine woning in geuzenveld, 2 slaapkamers en een grote huiskamer, en een balkon, ik heb een gezin en de huis is voor ons te klein, wij willen graag ruilen, huur is 653, water is heel goedkoop ik betaal 17 euro per maand en ik verbruik heel veel water maar het is blijft altijd een vaste prijs vanwege omdat de hele complex het zelfde betaald , en we hebben een schuur en boven een ook een box het is een ideale woning voor 1 of 2 personen
hoi,

Een vriendin van mij heeft interesse in uw woning. Zij heeft zelf een driekamerwoning met tuin op de westelijke eilanden in het centrum bij Westerpark. Dit is haar advertentie

Aangeboden 3-kamerwoning met eigen tuin in het centrum, rustig wonen in het centrum van Amsterdam. Postcode 1013LA. Vlakbij Westerpark en de Haarlemmerstraat. 68,5 vierkante meter netto, 73,3 bruto. Nettohuur is 720,46. Inkomenseisen voor alleenstaande is minimaal 22.701 euro, voor samenwonenden/gehuwden minimaal 30.826 (inkomensverklaring belastingdienst).

Gezocht: driekamerwoning met twee ruime slaapkamers, of vierkamerwoning met drie slaapkamers. Minimaal 68 vierkante meter netto. Begane grond, of etagewoning met lift. Zonder lift niet reageren, ik kan niet traplopen! Alleen sociale huur, met lage inkomenseis want ik heb helaas een bijstandsuitkering. Alleen in Amsterdam, bij voorkeur in Amsterdam West of Oost, in de buurt van winkels. NIET in Noord, Yburg of Zuidoost. Plein 40-45 bijvoorbeeld is prima, Osdorp bij winkelcentrum de Meer, of bij het Mercatorplein, bij de Dappermarkt of Javastraat e.d. In Zuid in de buurt van winkels voor mensen met een smalle beurs.

Alleen reageren als je een woning hebt om te ruilen die voldoet aan de criteria. Stuur dan een email met een omschrijving van jouw woning: aantal kamers, etage, de huurprijs en de postcode: metmijruilen@gmail.com. Ik stuur je dan een plattegrond van mijn huis.
hoi hoi, ik heb een woning van drie ruim kamers in Mercatorplein. bent u nog steeds opzoek naar ander woning hoor ik het graag tegemoet zo dat wij telefonisch contact kunnen houden.
Hoi stephanie


We zijn geïnteresseerd in u woning.
We willen groter wonen.

Aangeboden woning.
3 kamer appartement gelegen op de 8ste verdieping met
mooie uitzicht.
Omgeving osdorp met alle bezienswaardigheden op 5 min loop afstand naar het Osdorp plein.
Lift aanwezig, groot balkon
Zeer ruime woonkamer.
Twee slaapkamers
Aparte badkamer en toilet.

Overig:
bus-/tramhaltes, kindvriendelijk, parkeergelegenheid, park/groenvoorziening, scholen, trein/station, winkels
Iemand een idee hoe ik de advertentie kan verwijderen aangezien we al een woning hebben????
Inloggen gaat ook niet aangezien ik geen mail krijg om account te activeren. angry smiley

ADVERTENTIE MOET VERWIJDERD WORDEN BEHEERDER WISSELSTART !!!!
Hoi. Ik woon in de Baarsjes Jan van Galen beurt
Woning van 43 vierkante meters
Groot slaapkamer en groter woonkamer
Klein slaapkamer
Op de tweede verdieping
Nelleke
Re: Woning ruil !!! Binnen Amsterdam.
18 februari 2020 17:02
Hoi ik wil kleiner gaan wonen, mijn woonoppervlak is 80 vierkantemeters.

Een vierkamer massionette hoekwoning met een gezamenlijke binnentuin en klein terrasje aan de straatkant.
Ideaal voor gezin met kinderen, vlak tegenover Cruiff veld, crèches en nog veel meer,
mijn kinderen zijn uit huis dus nu niet meer nodig.
Winkelcentrum, gezondheidscentrum en openbaar vervoer zijn op 5 min loopafstand.
Ik wil graag weer een nieuwe woning in Amsterdam.
Hoi ik heb interesse op uw woning
Ik heb 3 kamers waarvan 2 slaapkamers
Op de Witte De Withstraat 2 hoog

Graag hoor ik het van uw.

Alvast bedankt
Beste Nelleke

Ik heb graag interesse in uw woning, maar ik weet niet waar het ligt.
Onze woning ligt in zeeburg, en ligt in de buurt van het muiderpoortstation en het dappermarkt.
Onze woning is: 3 kamerwoning, en is 67 vierkante meter.

Alvast bedankt
Hoi,

Heb jij misschien interesse in een sociale huurwoning in Amsterdam Nieuw-West Slotermeer? Het betreft een degelijke betonnen woning uit de jaren 60, 54 m2, in stadsdeel Nieuw-West, Slotermeer met een huur van 490 euro. Fijne knusse indeling, veel voorzieningen in de buurt, goede verbindingen met zowel het centrum als Osdorp en verder, veel speeltuinen en scholen, het Sloterpark op loopafstand en rustige buren. Wij zoeken vanwege kinderen iets groters.

Een reactie graag naar: s.khamlichi@outlook.com. Alvast dank!

Mvg, Samya
Amallia
Re: Woning ruil !!! Binnen Amsterdam.
15 mei 2020 16:43
Stefjeee Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hoii, ik heb een 4kamer woning waarvan 3
> slaapkamers Slotervaart, iemand intressen??? Ben
> opzoek naar kleinere woning in kinkerbuurt,
> westerpark, Centrum. 
> Gr Stephanie. 0633823232.

Ik heb een nieuwbouw 3 kamer woning in Amsterdam west!?

Groetjes!
Hoi ik heb een woning in amsterdam noord 3 kamerwoning met box en zolder
Het gaat om een twee kamer woning op de 2e etage in de Kinkerbuurt, met veel voorzieningen.
Keuken, ruime slaap en woonkamer, balkon en bergkast.
2 en 3 hoog delen 1 trappenhuis. Oppervlakte woning 53 m2
Verhuurder: Stadgenoot
Huur 662 euro.
- Gevraagd: 2 of 3 kamer woning, met balkon, binnen de ring.
Huur tot 650 euro.
Reageer niet als er veel aan de woning moet gebeuren
Hallo, ik heb een woning met 3 kamers in amsterdam zuid bij olypisch stadion.
Hallo
Zou je willen ruilen met woning op de Noordermarkt
3 kamer woning
Dan word het driehoeksruil
Jij naar Noordermarkt
Bewoner van Noordermarkt naar mijn woning in noord
Ik naar u woning in Slotervaart

0657485593
Hallo
Ik heb een ruime en nette 3 kamer woning (flat 8 hoog) 75m2 in Nieuw West. Met berging in de woning en box beneden. Nabij alle voorzieningen.
Gevraagd 3 kamer woning in Amsterdam (geen Zuid oost of centrum en geen kleine portiekflat 3 of 4 hoog zonder lift) sociale huur, min 70 m2
2-kamer woning met een voor tuin ruime achter tuin. De woning heeft een eigen entree, hal, woonkamer aan de voorzijde, een slaapkamer aan de achterzijde, keuken aan de achterzijde met een c.v.-combiketel, en een wasmachine-aansluiting. toilet met een fonteintje, badkamer voorzien van een douche De tuin is groot en heeft een grote schuur het is een rustige buurt in watergraafsmeer betondorp diemen oost
Beste Stephanie,

Aan de Westlandgracht wat Amsterdam- West en Zuid scheidt, hebben wij een sociale huurwoning driekamers van 59,4 vierkante meter op de 3e verdieping. Één jaar geleden gerenoveerd, er is een heel nieuw keukenblok geplaatst. Iedere slaapkamer heeft een balkon. Dubbele beglazing. Ruime box&zolder.
Zie de bijgevoegde foto’s voor meer info.

Gezocht;

4 kamerwoning, cv, met lift (maakt dan niet uit hoeveel hoog) of begane grond, vanwege medische redenen. In een kindvriendelijke buurt, loopafstand winkels & openbaar vervoer.

Ik hoor graag van u!
Anna2404
Re: Woning ruil !!! Binnen Amsterdam.
23 augustus 2020 18:36
Nelleke Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hoi ik wil kleiner gaan wonen, mijn woonoppervlak
> is 80 vierkantemeters.
>
> Een vierkamer massionette hoekwoning met een
> gezamenlijke binnentuin en klein terrasje aan de
> straatkant.
> Ideaal voor gezin met kinderen, vlak tegenover
> Cruiff veld, crèches en nog veel meer,
> mijn kinderen zijn uit huis dus nu niet meer
> nodig.
> Winkelcentrum, gezondheidscentrum en openbaar
> vervoer zijn op 5 min loopafstand.
> Ik wil graag weer een nieuwe woning in Amsterdam.

Hoi,

Nelleke ben geïnteresseerd in je woning woon zelf op ijburg 3kamer appartement zou graag wat groter willen heb zelf twee kinderen.
Hoor graag wat terug.
Hoi, wij wonen in een klein 3 kamer woning in Amsterdam Geuzenveld pas gerenoveerd met lift, wij hebben 2 kinderen de woning is net te krap voor ons wij zoeken iemand die graag met ons een woning ruil wilt doen wij zoeken graag en 4 kamer woning in Amsterdam west,
Hoi ik heb een super leuke 2 kamer woning in spaanrdammerbuurt.
cv, balkon, berging, douche
Voorzieningen in de buurt: bus-/tramhaltes, kindvriendelijk, parkeergelegenheid, park/groenvoorziening, scholen, trein/station, winkels De woning is om de hoek van de gezellige Spaarndammerstraat, met diverse winkels en horeca. Nabij openbaar vervoer en Amsterdam Centraal station.
We hebben een huis in Osdorp 11 hoog appartement prachtig uitzicht 2 grote slaapkamers en een grote woonkamer 82m2 huur is 920
2 kamers in Amsterdam oost bij Dappermarkt Oostpark centrum(genoeg vervoer).Ik wil heel graag groter wonnen mijn dochter is aan het studeren en wilt ze graag haar eigen kamer
Hoi,

Ik woon op,de jan evertsen straat. Om de hoek bij Mercatorplein. Het ie een 2kamerwoning met een groot balkon. Best centraal gelegen.
Ha Naema,

Ik ben geïnteresseerd in je woning. Mijn woning is in Amsterdam Noord, vlakbij het metrostation Noord. Ruim 90 m2 Begane grond een hoekwoning. Alles erop en eraan.
Graag wat meer informatie over jouw woning: indeling, keuken, badkamer enz. en welke etage?

vriendelijke groet

Henk Strijbos
Hoi lijkt de hoofdweg je iets ? Heb recent een adv geplaatst! Is de baarsjes
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: