Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woning ruil !!! Binnen Amsterdam.

Gepost door Stefjeee 
Hoii, ik heb een 4kamer woning waarvan 3 slaapkamers Slotervaart, iemand intressen??? Ben opzoek naar kleinere woning in kinkerbuurt, westerpark, Centrum. 
Gr Stephanie. 0633823232.
Ik heb een eengezinswoning in slotermeer aan een rustig hofje met zeer ruime tuin en zolder met vaste trap.. de slaapkamers zijn niet groot genoeg voor mijn gezin.
Het is een vrije sector woning.. eigen parkeerplek en op fietsafstand van westerpark
Hoor graag van u
Hoi Stephanie,

Zou ik meerijdt van je woning

Alvastbedankt
Hatice
Hoi,

Ik heb een kleine woning in geuzenveld, 2 slaapkamers en een grote huiskamer, en een balkon, ik heb een gezin en de huis is voor ons te klein, wij willen graag ruilen, huur is 653, water is heel goedkoop ik betaal 17 euro per maand en ik verbruik heel veel water maar het is blijft altijd een vaste prijs vanwege omdat de hele complex het zelfde betaald , en we hebben een schuur en boven een ook een box het is een ideale woning voor 1 of 2 personen
hoi,

Een vriendin van mij heeft interesse in uw woning. Zij heeft zelf een driekamerwoning met tuin op de westelijke eilanden in het centrum bij Westerpark. Dit is haar advertentie

Aangeboden 3-kamerwoning met eigen tuin in het centrum, rustig wonen in het centrum van Amsterdam. Postcode 1013LA. Vlakbij Westerpark en de Haarlemmerstraat. 68,5 vierkante meter netto, 73,3 bruto. Nettohuur is 720,46. Inkomenseisen voor alleenstaande is minimaal 22.701 euro, voor samenwonenden/gehuwden minimaal 30.826 (inkomensverklaring belastingdienst).

Gezocht: driekamerwoning met twee ruime slaapkamers, of vierkamerwoning met drie slaapkamers. Minimaal 68 vierkante meter netto. Begane grond, of etagewoning met lift. Zonder lift niet reageren, ik kan niet traplopen! Alleen sociale huur, met lage inkomenseis want ik heb helaas een bijstandsuitkering. Alleen in Amsterdam, bij voorkeur in Amsterdam West of Oost, in de buurt van winkels. NIET in Noord, Yburg of Zuidoost. Plein 40-45 bijvoorbeeld is prima, Osdorp bij winkelcentrum de Meer, of bij het Mercatorplein, bij de Dappermarkt of Javastraat e.d. In Zuid in de buurt van winkels voor mensen met een smalle beurs.

Alleen reageren als je een woning hebt om te ruilen die voldoet aan de criteria. Stuur dan een email met een omschrijving van jouw woning: aantal kamers, etage, de huurprijs en de postcode: metmijruilen@gmail.com. Ik stuur je dan een plattegrond van mijn huis.
hoi hoi, ik heb een woning van drie ruim kamers in Mercatorplein. bent u nog steeds opzoek naar ander woning hoor ik het graag tegemoet zo dat wij telefonisch contact kunnen houden.
Auteur:

Uw e-mailadres:

Onderwerp:

Bericht: