Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar Utrecht (Driebergen) ik naar Arnhem/Amsterdam

Gepost door HalieMK 
Ik heb een ruime 4 kamer nieuwbouwwoning met voor en grote achtertuin op het zuid-(oost). Het heeft ook een ruime woonzolder met vaste trap dat ook als slaapkamer kan worden gebruikt. Open keuken aan de voorkant van het huis. Er ligt vloerverwarming door het gehele huis, incl de zolder, badkamer (incl. kleine radiator), toilet. Rustige kindvriendelijke buurt. Zeer groene omgeving nabij het bos langs de Arnhemse Bovenweg. Maar toch centraal, 200m van de Traaij met alle winkels en supermarkten. Met de fiets 10 min naar het station. Binnen 20 min kan je op Utrecht centraal zijn. Ik woon hier met veel plezier maar dit huis is te groot voor 1 persoon. Ik wil daarom verhuizen om dichterbij vrienden en familie te zijn.

Ik wil heel graag naar Arnhem (alleen nabij het centrum)
Amsterdam (alles behalve zuidoost of nieuw west, west) Oud-west dan weer wel.
Minimaal 3 kamers en voorkeur voor een balkon.

Ik ben zeer serieus om te ruilen en zal absoluut reageren op alle berichten die voldoen aan mijn wensen. Eventuelel driehoeksruil voor een huis in Arnhem sta ik zeker voor open.
Hoi,

Bent u nog opzoek naar een woning in Arnhem?

Ik heb een grote eengezinswoning in Arnhem Noord, 3 slaapkamers en een ruime woonkamer.
Als dit niet is wat u zoekt, dan kunnen wij altijd de driehoek ruil doen. Er zijn genoeg mensen die van uit het centrum Arnhem naar Arnhem noord willen. Voor meer info kunt u mij bereiken op 06 48203985 .

Ik hoorgraag van u.
Hoi,

Dit is de woning die wij u kunnen aanbieden

Straat: Vijfzinnenstraat Arnhem Centrum
Etagewoning

1e verdieping -
Aantal kamers: 3
Waarvan slaapkamers: 2

Huur: € 579,-
Verhuurder : Portaal
Kenmerken woning:
Aanwezig: cv, balkon, berging, douche
Voorzieningen in de buurt: bus-/tramhaltes, parkeergelegenheid, park/groenvoorziening, trein/station, winkels

Ik hoor graag van u,

Het beste ben ik telefonische bereikbaar op 06 48203985
HalieMK Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik heb een ruime 4 kamer nieuwbouwwoning met voor
> en grote achtertuin op het zuid-(oost). Het heeft
> ook een ruime woonzolder met vaste trap dat ook
> als slaapkamer kan worden gebruikt. Open keuken
> aan de voorkant van het huis. Er ligt
> vloerverwarming door het gehele huis, incl de
> zolder, badkamer (incl. kleine radiator), toilet.
> Rustige kindvriendelijke buurt. Zeer groene
> omgeving nabij het bos langs de Arnhemse Bovenweg.
> Maar toch centraal, 200m van de Traaij met alle
> winkels en supermarkten. Met de fiets 10 min naar
> het station. Binnen 20 min kan je op Utrecht
> centraal zijn. Ik woon hier met veel plezier maar
> dit huis is te groot voor 1 persoon. Ik wil daarom
> verhuizen om dichterbij vrienden en familie te
> zijn.
>
> Ik wil heel graag naar Arnhem (alleen nabij het
> centrum)
> Amsterdam (alles behalve zuidoost of nieuw west,
> west) Oud-west dan weer wel.
> Minimaal 3 kamers en voorkeur voor een balkon.
>
> Ik ben zeer serieus om te ruilen en zal absoluut
> reageren op alle berichten die voldoen aan mijn
> wensen. Eventuelel driehoeksruil voor een huis in
> Arnhem sta ik zeker voor open.

Ik heb u twee berichten gestuurd, in u mail staat dat u op alle berichten zult reageren. Maar helaas heb ik nog geen bericht van u ontvangen.
Ik heb een 3 kamer woning in het centrum van Arnhem. Ik hoor graag van u. Dit is nogmaals mijn nummer:0648203985
Dag Samira,

Wij hebben contact gehad via de mail. Je hebt ook gereageerd op mijn advertentie op woningruil. Hopelijk besef je ondertussen dat wij al contact hebben gehad. Ik heb het huis aan de vijfzinnenstraat bekeken, maar deze was gewoon in ontzettend slechte staat. Mocht je nog een aanbod hebben voor driehoeksruil dan hoor ik het graag.
Hallo, ik las uw advertentie. Bent u nog steeds op zoek?
Ik woon samen met mijn vrouw in Amsterdam Noord op steenworp afstand van het Centraal Station. Wij wonen in een appartement op de derde verdieping. Het is een ruime twee kamer appartement (was 3). Ruime keuken met balkon met zicht op een park. De woning heeft een aparte berging. De totale woonoppervlakte is ongeveer 72 vierkante meter.
De woning is gelegen in de Van der Pekbuurt, een buurt volop in ontwikkeling. Zoals gezegd het centrum op loopafstand. Winkels in de directe omgeving en aantal dagen in de week is er markt.
Ik WACHT uw reactie af.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: