Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil

Gepost door GC 
GC
Woningruil
28 mei 2019 14:46
k naar .... jij naar Rotterdam.

Ruime 3kamer woning aangeboden in Rotterdam

Huur 549 euro recht op huurtoeslag +- €250

-woonkamer
-2 ruime slaapkamers (12m2 & 16m2)
-toilet & badkamer apart
-dichte balkon achter met openslaande deuren balkonvloer is met laminaat net zoals de rest van de woning.
-ruime keuken met een hoekaanrecht

Op 2 min loopafstand van Station Slinge. Winkelcentrum Zuidplein, Ahoy, Maassilo en het Ikazia Ziekenhuis liggen op loopafstand. Je woont erg centraal en bent met de metro binnen 10 min in de stad. Je bent 5 min verwijderd van supermarkt Dirk v/d Broek, AH, Plus en Toko’s. ook ben je zo bij de huisarts.

Er zijn veel voorzieningen zoals basisscholen, een gezondheidscentrum, kerken en een speeltuin. Je woont boven een creche en Tussen de verschillende buurten liggen speeltuinen en kleine parken
Re: Woningruil
04 juli 2019 15:53
Kunt u mij terug mailen of terug bellen op 0647670321
GC
Re: Woningruil
09 juli 2019 18:00
Waar woont u? en wat voor woning/hoeveel slaapkamers?



zoubida Schreef:
-------------------------------------------------------
> Kunt u mij terug mailen of terug bellen op
> 0647670321
Re: Woningruil
13 juli 2019 01:56
Ik heb een mooie 4 kamer woning voor u in Arnhem... bijna alles is nieuwbouw hier... wil graag terug naar Rotterdam
mijn nummer is 0619944268
Re: Woningruil
30 oktober 2019 20:44
Goeie dag
Iemand wilen met mij ruling ik woning in Rotterdam Ommoord flat met 2 lift
2 slaapkamers grote woonkamer grote balkon keuken apart een kleine berghok
Mijn nummer tel is
0617309419
Re: Woningruil
05 november 2019 19:23
Hallo ik heb een 1 gezins woning
In krimpen aan den ijssel ik wil graag
In de buurt van slinge willen wonen
Als u intresse heeft kunt u mij bellen
Mvg
0648675614
Hallo , Ik heb voor twee Keuze woningruil(Keuze1) : Groningen, 2 slaapkamers, wc,douche ,achtertuin, balkon, 1verdieping.10 min fietsen naar Centrum
(Keuze 2) Bakkeveen, 3slaapkamers ,zolder ,wc,douche, voortuin en achtertuin, eengezinswoning, 2 min lopen naar Centrum .
Annisa Ferreira
Re: Woningruil
21 mei 2020 22:30
Beste Heer/Mevrouw,

Ik heb interessen in uw woning ik heb zelf een woning in Rotterdam zuid ijsselmonde een 3 kamer woning met 2 grote slaap kamers en 1 opberg kamer op de 1ste verdieping dicht bij winkel centrums en een mooie park en een bos gebied het is een kind vriendelijke buurt met veel speel mogelijk heden een een grote speeltuin een paar straten verder en de tram op 7 min loop afstand de totale oppervlakte van dit huis is 65 vierkante meter ik hoor graag van je,
Met Vriendelijke Groet,
Annisa Ferreira

Email: Annisa.ferreira@hotmail.com
Auteur:

Onderwerp:


Bericht: