Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar Almere, ik naar ??/

Hallo

Ik heb een eengezinswoning in Almere Stedenwijk Zuid

4 kamer woning 3 slaapkamers een grote tuin achter en geen tuin voor
Een nieuwe keuken
twee wc's
Een grote zolder om spullen op te bergen (kan twee slaapkamers worden).
Huur is 650 euro

Ik zoek zelf een minimaal 4 kamer woning


Hoop dat er iemand is die woningruil wilt doen

Groetjes
u naar Drenthe?
Ik woon in heemstede 11 hoog flat woon helemaal boven heb 4 kamers mooi uitzicht. Ik wil best ruilen
Wij(ik en mijn vriend) wonen in Dronten in een ruime eengezinswoning met 3-slaapkamers en een voor-en grote achtertuin met daarin een schuur.Is dit ook iets voor u om met mij mee te ruilen?Wij willen graag naar Almere verhuizen,hopelijk wilt u ook ruilen met ons?


Hopelijk hoor ik het van u
Goedendag ,

interesse in een bovenwoning in Rotterdam west 3 slaapkamers eigen ingang alleen geen balkon en berging.
Mooie 3 kamer portiekwoning

1ste etage,


Amsterdam Zuid


2 slaapkamers, balkon voor en achter, woonkamer en gang pas gestucd


Surinameplein/Hoofdorpplein


2 minuten Vondelpark
5 minuten Beatrixpark
5 minuten winkelstraatplein, scholen tram en bushalte.

Sociale huurwoning huur: 510
Beste heer, mevrouw,

Heeft u de woning in Almere nog?

Woningruil Amsterdam-Amsterdam, Amstelveen, Diemen, Almere

Aangeboden gerenoveerde eengezi swoning/appartement in Amsterdam Noord met Lift.
Deze woning bevind zich nabij het Boven IJ winkelcentrum, veel groen, speeltuinen kindvriendelijke buurt.
Openbaar vervoer, Station Noord op 5 minuten loopafstand..nabij het Centraal station. Alle voorzieningen in de buurt genoeg winkels.
*4 ruime kamers een hal
* Ruime keuken hier kan makkelijk een eethoek en extra keuken kasten.
* Douch ook ruim
* seperaat wc wat aan de kleine kant
* Balkon aan de slaapkamer
* Balkon aan de woonkamer
* Opberg ruimte in de gang
* 2 opberg boxen
Veel licht inval en parkeer gelegenheid.
Sociale huur is vanaf juli 2019, E 740,- huurtoeslag is mogelijk.

Gevraagd eengezinswoning en of appartement in Amsterdam Almere, Diemen mag met lift

4 kamers
Kindvriendelijke buurt
Alle voorzieningen zoals winkels en scholen.
Hallo,
Ik heb een mooie huis in Nieuwleusen.
Het huis bestaat uit drie slaapkamers op de eerste verdieping en een ruimte badkamer, een grote woonkamer en een dichte keuken op de begane grond met een voortuin en een grote achtertuin
Groeten Nano
Goedenavond Nano ... Heeft uw huis een zolder, schuur en parkeerplaats? Is het een privé- of sociale huur?
Goedenavond Cooldaddy

Bedankt voor je reactie
Ik heb lang nagedacht over Rotterdam .. De afstand is veel te ver van ons dagelijks leven
Goedenavond

Kenan, je woont helaas in een appartement. We hebben echt een huis nodig
Hallo,
Ik ben een eengezinswoning in Tilburg 3 slaapkamers en vaste trap naar de zolder,grote achtertuin en voortuintje in kindvriendelijke wijk zou graag naar Almere willen.
Hoi ik heb een woning een gezins in Zaandijk tel nummer 0648116043
Goedenavond mevrouw of meneer mag het oké in zuidoost zijn in de belmer ik heb een 4kamer woning met balkon box bineden school in de buurt auto kan voor de deur bus en metro trein in de buurt park in de buurt groet innes
Susan
Re: U naar Almere, ik naar ??/
13 juli 2019 10:32
U naar Almere, Ik naar/// Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hallo
>
> Ik heb een eengezinswoning in Almere Stedenwijk
> Zuid
>
> 4 kamer woning 3 slaapkamers een grote tuin achter
> en geen tuin voor
> Een nieuwe keuken
> twee wc's
> Een grote zolder om spullen op te bergen (kan twee
> slaapkamers worden).
> Huur is 650 euro
>
> Ik zoek zelf een minimaal 4 kamer woning
>
>
> Hoop dat er iemand is die woningruil wilt doen
>
> Groetjes

Goedenmorgen
Ik heb een bovenwoning in Almere haven.
Met 4 slaapkamers.
Voor meer info graag mailen. sjedl@hot.mail.com
Ik heb een woning in kruidenwijk met op de eerste verdieping 2 slpk en op zolder nog een slaap kamer. Het is een hoekwoning met voor en achtertuin. Maar wil groter wonen ivm kids
L.S.
Bent u al voorzien van een ruilwoning?
Zoniet..... ik zoek woning in omgeving van abcoude. Ook Almere is oké want dan ben ik dichter bij kleinkinderen.
Ik woon in eensgezinswoning in den helder.
Hebt u zin om aan zee te wonen ?
Dan is den helder een uitstekende locatie
Met vriendelijke groeten
Liliane Massonet
Ik heb een woning in Den Haag 5kmr woning verdeeld over 2 woonlagen ( woonkamer/keuken/balkon 1e woonlaag en 4x slaapkamers en douche 2e woonlaag)
Woning 103m2 (€780,=)is op de bg. Woon daar al sinds het nieuwbouw was en wil naar Amsterdam.
De tram/bus/lidl en de gezellige Haagse Markt zijn op steenworp afstand, en het centrum is slechts 5 tram haltes verwijderd.

Voor meer info / foto’s contact me

Met vr Gr Besta Best
Goedemiddag heeft u ook interesse in Amsterdam zuidoost? Haag en veld zou u eventueel plattegrond kunnen sturen. Woning ligt erg centraal loop afstand van bijlmerpark pathé Amsterdamse poort pathé en bijl er station.
Woonkamer 24.0m2
Keuken 8.4m2
Slaapkamer 1/2/3 14.0m2/ 11.7m2/ 10.2m2
Badkamer 3.2m2
Berging 4.3m2
Balkon 14.1m2
Re: U naar Almere, ik naar ??/
16 oktober 2019 22:25
Hai

4 kamerwoning in amstelveen???
Ik woon almere haven

3kamer
Mijn e mail s_nalayini@hotmail.com
Re: U naar Almere, ik naar ??/
27 oktober 2019 00:42
Hai ik hen een 4 kamer 82 m2 woning in Amsterdam Zuid oost
Mischien intresse
Ik woon zelf in rotterdam zuid heb een maisonette woning. 4 kamer woning. Er is een lift
Re: U naar Almere, ik naar ??/
07 december 2019 00:58
Ik heb een 1 gezins woning in Breda. Ik heb interesse om naar Almere te gaan. Als u ook interesse heeft zou u dan wat foto's op kunnen sturen. Het is mijn oude wijk. Zou er graag weer willen wonen.

Groetjes en misschien tot snel!
Zuhair
Re: U naar Almere, ik naar ??/
21 januari 2020 00:24
Hallo,
Ik heb een eengezinswoning in Castricum met 4 slaapkamers en grote voor en achter tuin.
Heb je interesse?
Beste,...

Wij wonen in Schiedam aan de grens van Rotterdam, zeer aangename buurt. Met een nabije ov , kl. Winkel centrum.u heeft twee balkons één in het zuiden. En de ander noord. 3 slaapkamers , woonkamer, bad/ toilet apart.douche heeft een doorgang via grote slaapkamer en eventueel keuken. Lijkt het u iets om in Schiedam te wonen schroom niet... Ik ben opgegroeid in Almere ik ken het één en ander en ik mis het enorm samen met onze Kroost.
Re: U naar Almere, ik naar ??/
05 februari 2020 01:56
Hoi ik woon in Amsterdam noord buikslotermeerplein heb ruim 4kamer woning 4de verdieping zonder lift. Wilt u u met me ruilen.bedankt
Re: U naar Almere, ik naar ??/
19 februari 2020 13:51
Hoi ik woon in Amsterdam de pijp 3 kamers misschien interesse

groetjes Kevin
Wij zoeken een woning dichterbij muziekwijk. Wij hebben zelf een 4 kamer woning met een voor en achtertuin. Dichtbij het park en bushalte is ook dichtbij.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: