Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Ik naar Amsterdam, u naar Almere buiten

Gepost door Joke Jansen 
Ik zoek 3 kmr. woning binnen de ring in/om centrum met lift en balkon. Aangeb. 4 kmr. eengezinswoning met voor en achter tuin. 5min. lopen van winkels en station.
Hallo Joke
Heb je misschien interesse in Amsterdam noord? Heb een 4 kamer galerij woning op de 2de verdieping met lift en zonnig balkon en mooie groene omgeving.
Openbaar vervoer,winkels,gezondheidscentrum op korte loop afstand.
Joke Jansen
Re: Ik naar Amsterdam, u naar Almere buiten
15 mei 2019 23:32
Sorry Chella, wil in en om het centrum wonen.
Maar bedankt voor je reactie.
Groetjes Joke
3 kamer woning Amsterdam oost-centrum
Mooie 3 kamer portiekwoning

1ste etage,


Amsterdam Zuid


2 slaapkamers, balkon voor en achter, woonkamer en gang pas gestucd


Surinameplein/Hoofdorpplein


2 minuten Vondelpark
5 minuten Beatrixpark
5 minuten winkelstraatplein, scholen tram en bushalte.

Sociale huurwoning huur: 510
Hoi Tatjana, waar woon je, is er een lift?
Hoi cella, wij zouden graag met je ruilen. Wij wonen in Almere buiten faunabuurt 1 hoog geen lift wel een erg fijne rechte trap het is een 2 kamer (1 slaapkamer en 1 woonkamer) appartement zéér praktisch ingedeeld maar je kan er erg gemakkelijk een 3 kamer appartement van maken. Wij moeten groter ivm ons gezin van 5 personen en ivm werk en school naar Amsterdam. Hoop dat je interesse hebt. Zo ja als je Whatsapp hebt App me dan op 06 22532217. Groetjes renata
Heb je misschien interesse in Amsterdam zuid, buitenveldert? Heb een 3kamer galerij woning op de 1ste verdieping. Zonnig balkon aan de voorzijde en mooie groene omgeving. 
Openbaar 10 min van Station Rai. 5min van gelderlandplein, winkels dichtbij.
Joke
Re: Ik naar Amsterdam, u naar Almere buiten
18 december 2019 21:37
Sorry Sergia, dat ik zo laat reageer, wil graag dichter bij of tegen het centrum wonen.
waar in almere buiten?
Hoi heb een 3 kamer woning 3 hoog in nieuw west 5 min loopafstand naar station en centraal station 10 min. Bij interesse 0687162887. Mooie huis met witte muren en witte nieuwe laminaat
Ik woon Faunabuurt
Hoi Joke Jansen ben je nog steeds zoek woning te ruilen heb nog interesse in Diemen.
heeft u Interesse in Diemen De woning heeft 4 kamer woning met een groot woonkamer en groot apart Keuken en wc en bad kamer ook geschieden. en groot balkon.
loop afstand van Trein station & winkel CENTRUM DIEMER PLEIN .
mocht nog meer vragen hoor ik het graag en foto,s enz

MVG - Bram
Sorry Bram, voor mijn late reactie, maar ik wil graag in of om het centrum van Amsterdam wonen. Groetjes Joke
Ik Ben geinterseerd
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: