Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar Utrecht wij naar Rotterdam of Breda & omgeving

Gepost door Jihan 
Kindvriendelijke, schone en rustige omgeving. Op 5 minuten loopafstand heb je een kleine winkelstraat waaronder jumbo, Kruidvat en dergelijke. Wat betreft het woning zelf, ruime grote slaapkamers en een woonkamer. Een redelijke keuken en badkamer. De buren zijn erg vriendelijk en hulpzaam. Een lift en balkon is aanwezig, berging ook. We zijn op zoek naar een eengezinswoning of ruime appartement in Rotterdam of Breda en omgeving.
Hallo,

Is denHaag ook een optie?

En waar komt u uit Utrecht vandaan?

Groetjes
Hallo met hanna ik woon in kampen kan je ruilen voor woning? alvast bedankt groetsjes hanna
Hallo,

Ik woon zelf in Maassluis en heb een huurwoning van ongeveer 70m2 met 600 p/m huur. 3 kamer woning met 2 slaapkamers en een grote woonkamer. Ik wil zelf graag terug naar omgeving Utrecht. Ik hoor graag of u geïnteresseerd bent zodat ik u wat meer info kan versturen.

Ik hoor graag van u!

Met vriendelijke groet,

Bilal
Hoi,

Ik heb een 3kamer woning in Rotterdam. Mocht u interesse of meer info wensen , kunt u mij het beste bellen op telefoonnummer 06 48203985.
Hoihoi,
Ik heb een eengezins woning met 3 slaapkamers waarvan 2 erg ruim. Erg grote achtertuin (hoekwoning)
In GORINCHEM.
Goedemiddag Jihan,

Wij wonen in een 5 kamer eengezinswoning op Rotterdam zuid.
Hoeveel kamers heeft uw woning?

Mvg,
Kim
Ik heb een 4 kamerwoning in Rotterdam. Het is een mooi appartement met 3 slaapkamers en een woonkamer ook 2 balkons.
Het is een bovenwoning op de derde in een portiek hele fijne buren en een fijne wijk. Zeer kindvriendelijk scholen en winkelcentrum is in de buurt.
Bij interesse hoor ik graag van je!

Mvg,
Amanie
Goedeavond,
Ik woon in Rotterdam en bezit een 4 kamer woning.
Grote woonkamer en keuken
Grote badkamer
Ben je nog geïnteresseerd?
0645297024 Joann
hai ik heb een 4 kamer woning in zeist

intresse
Leidschendam
28 december 2020 02:27
Hello ik heb 4 kamer leidschendam frisolaan 213 met lift 6 etache ik wil ruilen ook in leidschendam met 4+ kamer benedenwoning
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: