Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil Amsterdam Zuid Rivierenbuurt

Gepost door Yvo 
Aangeboden: Amsterdam Zuid, Rivierenbuurt: perfect onderhouden 3 kamer bovenwoning plus luxe douche, luxe keuken en zolder. Voor en achter dubbel glas. Uitzicht achterzijde op klassieke Franse tuin. Albert Cuyp markt, Amstelstation en Noord-Zuid lijn (RAI) op 5 minuten afstand.

Gevraagd: Amsterdam, bovenste verdieping, minimaal 3 kamers met lift of losstaande makkelijk toegangkelijke benedenwoning.
Beste Yvo,

Ik woon sinds 2 jaar in Amsterdam West, Slotervaar. In een nieuwbouw 55+complex.
Het complex is opgeleverd in 2016 en beschikt over een afgesloten binnenplaats.
Het appartement telt 2 slaapkamers, 1 woonkamer, bergkamer en een grote badkamer met toilet.
Ook beschikt het huis over een groot balkon en een schuur.

Mocht u geinterreseerd zijn dan kunnen we verdere details bespreken.

Vriendelijke groet Nissim Men.
Dag
Een vriendin van me heeft 78 m2 in noord ,rolstoel toegankelijk met lift en balkon .Net boven 710 euro
Ze wil ruilen.Voorwaarde 55 + en geen kinderen

Vr groet Sasha
hai hier met Joyce...

Ik las je advertentie en ben zeer zeker geïnteresseerd althans al s de woning nog beschikbaar is.
Ik heb zelf een 3 kamer woning op de eerste verdieping met een lift..

Paar jaren geleden geheel nieuw opgeleverd in Amsterdam West t/o..v het OLVG ziekenhuis...
Het is een mooi complex.ruime woonkamer.

Maar omdat ik er nu alleen inzit is het veel te groot voor mij.

Ik hoop op een reactie je kan mij bereiken op 0641572249
Gr Joyce..
Hoi.
Ik heb een knusse 2 kamer beneden woning met een grootte achtertuin hele dag wel zon en voortuintje

Metro en tram op loopafstand 5 min winkelcentrum en park met gratis tennisveld.
Parkeergelegenheid en is een rustige buurt.
Hoi,

Ik heb een knusse beneden 2 kamer woning in Nieuw West kan 3 e kamer worden gemaakt met de bergin die aan het huis vast zit
Grootte achtertuin hele dag wel zon en voortuintje

Metro en tram op loopafstand en een park veel groen en 5 min winkelcetrum

Als u meer wil weten hoor ik her graag

Mvg
Hoi, ik heb een gerenoveerde 2 kamer woning in de waalstraat op de derde verdieping.

Ben je geïnteresseerd?

Gr Barry
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: