Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Uw een eengezinshoekhuis in Purmerend --> Wij naar Amsterdam

Gepost door Quincy 
Hoi,

Wij hebben een prachtige grote eengezinswoning (5kamers) in Purmerend wat wij graag willen ruilen voor iets kleiners (wel min. 3 kamers) in Amsterdam.

Bij interesse hoor ik het graag.

Groet,

Quincy
Hallo
Ik heb een woning van drie kamer Amsterdam West huur 675 € met tuin ik hoor graag van je of geïnteresseerd ben
Groetjes fadoua
Wij hebben een 4kw maissonette
Grens Baarsjes centrum
3e etage
Re: Uw een eengezinshoekhuis in Purmerend --> Wij naar Amsterdam
24 maart 2019 12:18
Hoi Ik heb een 2 kamers woning in Amsterdam nieuw west 7 etage met lift
Een leuke knusse appartement in Bos en Lommer, 3 kleine slaapkamers, woonkamer, douche/wc apart, zolder op de bovenste etage via de trappenhal. Zeer centraal gelegen, winkels/markten op loopafstand, centraalstation 10 min met het OV en een mooie enorme park voor de rust en de natuur. Huurtoeslag aanvraag mogelijk, parkeervergunning mogelijk. Voor foto’s of info pb
Hoi
Ik heb interesse in u woning
Ik zelf een 3kamer woning in amsterdam
Nieuwe west Geuzeveld nieuwe bouw
Ik hoor het graag van u
Wij willen graag onze woning ruilen met een eensgezinswoning minimaal 4 slaapkamers. Wij wonen in een ruime eensgezinswoning (galerij),3 slaapkamer met een bijkeuken. In Amsterdam Noord . Vanwege gezinsuitbreiding op zoek naar een grotere woning.

Hoor het graag
Hoi,

Ik heb een ruime 4 kamerwoning in Amsterdam en zou ivm familie graag richting purmerend willen. De woning bevindt zich op de eerste etage, op loopafstand van de metro, bussen, scholen, Amsterdam Arena, ziggodome, de Amsterdamse poort.

Bij interesse hoor ik van u!

Groetjes
Hallo.
Ben je misschien geïnteresseerd in een 3 kamerwoning op het Borneo Eiland in Amsterdam.
Galerij met 2 liften met box. 10 min. Van het Centraal Station. Uitzicht over het water.
Hoor wel of je info verder wil.
Groet Richard
Goedemiddag heeft u ook interesse in Amsterdam zuidoost? Haag en veld zou u eventueel plattegrond kunnen sturen. Woning ligt erg centraal loop afstand van bijlmerpark pathé Amsterdamse poort pathé en bijl er station.
Woonkamer 24.0m2
Keuken 8.4m2
Slaapkamer 1/2/3 14.0m2/ 11.7m2/ 10.2m2
Badkamer 3.2m2
Berging 4.3m2
Balkon 14.1m2
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: