Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

van AMSTERDAM oudzuid naar Rotterdam

Gepost door dixia 
goededag

Ik heb

een twee kamer woning(40m2) in de pijp amsterdam.
15 min lopen van ferdinand boll straat-noord zuid lijn.
Nabij openbaar vervoer en diverse winkels.(ah-biologische supermarkt,diverse restaurants)
10 min lopen van de albert cuip markt.
Gezellige buurt.

ik zoek

een woning in of nabij Rotterdam

neem contact op via email aub.

mvg

Diana
Hey hey, ik kwam jou oproepje tegen en ik had wel interesse. Bent u nog steeds op zoek?
Ik woon zelf namelijk in een ruime 3 kamerappartement in Rotterdam zwaanshals. Mocht u nog interesse hebben dan kunt u me graag bereiken op 0686251014 of el_bardai@hotmail.com.

Groetjes!
Chaimaa el bardai
Hoi,

Ben je nog op zoek naar een woning in Rotterdam?

Grt
Nadia Bekkers
Hallo Diana,

Ben je nog steeds op zoek? Wil je een tijdelijke ruil?
Ik zou ontzettend graag vanaf juni t/m half augustus met je ruilen (langer kan ook)
Ik woon in Rotterdam kralingen heel dicht bij de Kralingse plas! De woning is 1 hoog en heeft 2 kamers ongeveer 55m2.
Gezellige straat met café en restaurantjes, maar ook de rust van het bos dichtbij!

Ik hoor graag van je!
Hi ik heb interesse! Echter niet je wel een baan hebben om in aanmerking te komen..woning is 670 huur.
Beste allemaal,

Wij wonen in een flat in Dordrecht (stratosfeerstraat 79) met 4 kamers waarvan 3 slaapkamers en 1 woonkamer. We hebben meerdere opbergkasten in huis en een schuur voor fietsen etc. Vrijwel alles is op loopafstand zoals winkelcentrum, huisarts, tandarts, basisscholen, bus, trein, fysio, mooie park etc etc. Er is gratis parkeergelegenheid, vriendelijke buren, een balkon, achter de flat een voetbalveldje en nog veel meer.
De huurprrijs is 593 per maand en er is huurtoeslag mogelijk.

We wonen op de 4e verdieping, een lift is ook ingebrepen.

Heeft u vragen? WIlt u foto's zien of iets dergelijks kunt u contact opnemen via 064816835 of via de mail asheq_afg@hotmail.com

Wij zoeken een gelijkwaardige woning met 3 slaapkamers, bus en trein in de buurt, dingen zoals boodschappen etc in de buurt, gratis parkeren en belangrijkste is een lift vanwege knieklachten. Wij zoeken deze in woning in UTRECHT/DELFT/LEIDEN/ZOETERMEER en omgeving. (vanwege studeren in Amsterdam)

Groetjes,
Ashequllah Waziri
Hi Diana,

Ben jij nog opzoek naar een woning in Rotterdam? Dan kunnen we elkaar misschien tegemoet komen.
Ik bied een leuke masionette hoekwoning. In de bruisende Oude Noorden, een van de voorkeur wijken onder young professionals. Zo is er op de zaterdag bio-markt , gedurende het jaar foodtruck, jazz en verschillende andere festivals. Daarnaast is de buurt op 10 minuten loop afstand van het centrum, 10 min fiets afstand van centraal station en het kralingse bos. ov is 2 minuten loopafstand. Er wordt wel gevraagd naar iemand met een inkomen uit loondienst of ondernemingsschap.
Je kan me mailen via dj_hanley23@hotmail.com
Ik heb intresse woon in Rotterdam
In een 3 kamer woning
Heb een woonkamer met open keuken wc boven zijn de 2 slaapkamer groot en een ruime badkamer met wc
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: