Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil in Amsterdam. Jij naar een 3 kamerwoning in osdorp en ik naar Oost of Zuid.

Gepost door Yassirrr 
Hallo mensen,

Ik woon in Osdorp in een gallerijflat(55m2) met 3 kamers (1 ruime woonkamer van 25m2 en 2 slaapkamers van 11m2).
Ik zoek iets soortgelijks in Zuid of Oost. Er is hier sprake van gratis parkeren en Osdorpplein is een kleine 10 minuten lopen.
Genoeg groen en alle soorten voorzieningen binnen loopbereik. Wie o wie heeft interesse?

Groeten,
Yassir
Hallo

Ik woon in Amsterdam zuidoost vlak bij arena 3 min loopafstand, ik heb 2 kamers waarvan 1 slaap kamer is kindervriendlijke buurt. als uw intresse heeft kunt u bricht sturen

Kbulut1990@hotmail.com
hallo
ik heb mooie 2k appartment plus een groot solder gebruik ik ook kamer rustig plek dichtbij centrum en winkels eerste etage dus dat is alleen een etage appartment neemand boven op jouw rent is 435 euros mooie buurt
in amsterdam noord 1032 je mag je google voor locatie kunnen zien dit is hoekwonning
gr
ahmad
0685441854
Beste Yassir,

Mijn 70 jarige moeder woont bijna 35 jaar in oud zuid- pijp. Achter de zijstraat van Albert Cuijp markt. 5 minuten metro Noord zuidlijn. Ze wilt naar west verhuizen. Huis is bijna 55 m2. 2 de etage.2 slaapkamers met een grote woonkamer van ongeveer 35 m2. Huur is nu 230 euro. Maar met een nieuwe huurder kan de huur verhoogd worden. Huis baas is Alliantie. Ik woon in Bos en Lommer en wil graag dat mijn moeder in mijn buur woont. Als je nog interesse hebt dan kunnen we bespreken en bezichtigen.

Groeten

Mehmet
0653953047
macelik74@gmail.com
Hallo
Heb je interesse in maisonnette woning 3 kamer in Amsterdam noord van der pek buurt vlakbij de pond naar cs
Woning is pas gerenoveerd en 60 m met vloer verwarming
Auteur:

Onderwerp:


Bericht: