BETREFT EEN VRIJE SECTOR WONING VAN 987 EURO!!! Ik woon in een bosrijke en kindvriendelijke omgeving in Kaatsheuvel vlak achter de Efteling, de Loonse en Drunense Duinen liggen op fietsafstand. Het betreft een nieuwbouwwoning (bouwjaar 2017) maar met een oud hollands architectuur. Het is een 5-kamer eengezinswoning met drie verdiepingen. Begane grond is als volgt ingedeeld: woonkamer met open keuken waarvan de keuken is voorzien van moderne inbouwapparatuur, een hal met een toilet van Villeroy & Bosch. Eerste verdieping heeft 3 slaapkamers waarvan ik 1 tot een walk in closet heb gemaakt, luxe tegelwerk in de badkamer + toilet van villeroy & bosch, tweede verdieping heeft een grote zolder met wasmachine aansluiting en het dak is voorzien van zonnepanelen. De woning heeft voortuintje en een grote achtertuin met schuur. Voor de woning kan je vrij parkeren. De huur is 987 euro. Het huis is achteraf gezien te groot voor mij en ik mis de drukte van een grote stad, vandaar mijn interesse in een woningruil.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: