Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

WONING RUIL IN AMSTERDAM

Gepost door N.Owusu 
WONING RUIL IN AMSTERDAM
04 januari 2019 00:17
Ik woon in sociale huurwoning met 3 kamers en ik wil graag ruilen met iemand van 5 kamers in Amsterdam
Hoi u woning lijkt mij wel oké ongeveer wat ik zoek alleen wil ik er wel meer over weten bv waar in amsterdam straat hoeveelste verdieping bij eigenhaard zelf ook ?
Ik bezit ook en sociale huurwoning met 5 slaapkamers en woonkamer goed leuk buurt om te wonen alleen is voor ons te groot nu
Goeidag,
Ik zou graag met u willen ruilen, ik heb een sociale woning in Amsterdam Osdorp en wil graag ook ruimer gaan wonen in Osdorp.
Ik wacht op uw bericht
Karima Tarik
Re: WONING RUIL IN AMSTERDAM
26 januari 2019 09:14
Amsterdam 5slaapkamers Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hoi u woning lijkt mij wel oké ongeveer wat ik
> zoek alleen wil ik er wel meer over weten bv waar
> in amsterdam straat hoeveelste verdieping bij
> eigenhaard zelf ook ?
> Ik bezit ook en sociale huurwoning met 5
> slaapkamers en woonkamer goed leuk buurt om te
> wonen alleen is voor ons te groot nu

Graag contacteren 0649914493 voor meer infosmileys with beer
Re: WONING RUIL IN AMSTERDAM
27 januari 2019 20:46
Beste,

Wij hebben een ruime 2 kamerwoning. 5e etage met lift aan de Heemstedestraat 5 min lopen van hoofddorp plein buurt.

U kunt ons bereiken op 0633821586
Of via de mail: woningruil129@gmail.com



Extra info:

Amsterdam West (net geen Zuid meer).
Sociale huurwoning 560 euro, lift is aanwezig!

Het is een nette woning geheel opgeknapt. 2 min loopafstand van het delflandplein (lidl, AH, action, restaurants, groenteboer etc.) halte tram 2 voor de deur. Metrostation Heemstede op 5 min loopafstand. 2 kamers, waarvan 1 ruime slaapkamer en woonkamer. Voor een 2 kamerwoning best groot. Ruime inbouwkasten in iedere kamer, op de gang en in de keuken. Dit is echt ideaal!

De woning zit in de hoek dus dat betekent veel lichtinval doordat er aan 3 zijden ramen/deuren zijn. En heerlijk koel in de zomer.
De combinatie van dit huis, de buurt en de buren maken dit huis echt perfect. Wegens gezinsuitbreiding willen wij alleen wat groter.
Re: WONING RUIL IN AMSTERDAM
27 januari 2019 20:48
Amsterdam 5slaapkamers Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hoi u woning lijkt mij wel oké ongeveer wat ik
> zoek alleen wil ik er wel meer over weten bv waar
> in amsterdam straat hoeveelste verdieping bij
> eigenhaard zelf ook ?
> Ik bezit ook en sociale huurwoning met 5
> slaapkamers en woonkamer goed leuk buurt om te
> wonen alleen is voor ons te groot nu


Beste,

Wij hebben een ruime 2 kamerwoning. 5e etage met lift aan de Heemstedestraat 5 min lopen van hoofddorp plein buurt.

U kunt ons bereiken op 0633821586
Of via de mail: woningruil129@gmail.com



Extra info:

Amsterdam West (net geen Zuid meer).
Sociale huurwoning 560 euro, lift is aanwezig!

Het is een nette woning geheel opgeknapt. 2 min loopafstand van het delflandplein (lidl, AH, action, restaurants, groenteboer etc.) halte tram 2 voor de deur. Metrostation Heemstede op 5 min loopafstand. 2 kamers, waarvan 1 ruime slaapkamer en woonkamer. Voor een 2 kamerwoning best groot. Ruime inbouwkasten in iedere kamer, op de gang en in de keuken. Dit is echt ideaal!

De woning zit in de hoek dus dat betekent veel lichtinval doordat er aan 3 zijden ramen/deuren zijn. En heerlijk koel in de zomer.
De combinatie van dit huis, de buurt en de buren maken dit huis echt perfect. Wegens gezinsuitbreiding willen wij alleen wat groter.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: