Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil in Amsterdam

Gepost door Ikky 
Woningruil in Amsterdam
05 november 2018 11:14
Ik heb een 2kamerwoning in het mooie en gewilde Rivierenbuurt ( Zuid) in de aanbieding. Kindvriendelijke buurt, alle voorzieningen in de buurt zoals winkels, supermarkten , OV , zwembad, parken etc. Vlakbij het centrum / Centraal station. Met Noord/Zuidlijn 10 minuten . Huis heeft aparte keuken, CV en Ruime balkon. Bevind zich in een flat met leuke buren. Klein maar fijn huisje van 35m2 , is uitsluitend bedoeld voor 1 a 2 huishoudens.



Vanwege gezinsuitbreiding graag minim. 3kamerwoning in Omg. Amsterdam, Zuid, West, Nieuw West, Ijburg. Het liefst een kindvriendelijke buurt met alle voorzieningen in de buurt, zoals winkels, OV en school. Liefst met: bus-/tramhaltes, kindvriendelijk, parkeergelegenheid, park/groenvoorziening, scholen, winkels
sorgoe@gmail.com
Re: Woningruil in Amsterdam
01 juli 2019 12:50
Hallo

Ik ben op zoek naar iets kleiner en andere buurt ivm mijn werk .
Misschien is mijn woning wel wat U zoekt : 75 m2 aan de Johan Huizingalaan voormalige vierkamerwoning met binnentuin en vlakbij winkelcentrum en metrostation lelylaan. kindvriendelijk en ruime parkeergelegenheid.
Ik heb foto's en filmpje het is alleen geen sociale huur meer !!

Grt A.Willemzorg
Re: Woningruil in Amsterdam
10 oktober 2019 00:37
Ik heb een eengezinswoning in slotermeer aan een rustig hofje met zeer ruime tuin en zolder met vaste trap.. de slaapkamers zijn niet groot genoeg voor mijn gezin.
Het is een vrije sector woning.. eigen parkeerplek en op fietsafstand van westerpark
Hoor graag van u
Ik heb een mooi huis in Diemen Centrum aan het eind van de Amsterdamse Middenweg eigenlijk. 2 slaapkamers, winkels, scholen, groen, alles dichtbij. Perfect alternatief voor Amsterdam, 20 minuten fietsen naar Leidscheplein of Artis, en toch rust.
Meer dan welkom!
Groet,

Maryam
V.
Re: Woningruil in Amsterdam
02 mei 2020 00:34
Hi Ikky,

Ik heb een 5 - kamerwoning in de Rivierenbuurt in Adam met een inpandige trap.
Ben op zoek naar een kleinere woning in de rivierenbuurt.
Als je meer wilt weten hoor ik het graag.
V.
Re: Woningruil in Amsterdam
02 mei 2020 00:37
Heb een ruime woning in de rivierenbuurt wil wat kleiners.
Als je meer informatie wilt hoor ik het graag.
Hoi,

Heb jij misschien interesse in een sociale huurwoning in Amsterdam Nieuw-West Slotermeer? Het betreft een degelijke betonnen woning uit de jaren 60, 54 m2, in stadsdeel Nieuw-West, Slotermeer met een huur van 490 euro. Fijne knusse indeling, veel voorzieningen in de buurt, goede verbindingen met zowel het centrum als Osdorp en verder, veel speeltuinen en scholen, het Sloterpark op loopafstand en rustige buren. Wij zoeken vanwege kinderen iets groters.

Een reactie graag naar: s.khamlichi@outlook.com. Alvast dank!

Mvg, Samya
V. Schreef:
-------------------------------------------------------
> Heb een ruime woning in de rivierenbuurt wil wat
> kleiners.
> Als je meer informatie wilt hoor ik het graag.


Ik woon in de Rivierenbuurt , sociaal 50m2 en wil graag wat groter. Mag vrije sector zijn.
Hallo Beste
wil jij in Maastricht wonen ?
Hoi heb 3 kamerwoning in noord en hoeveel lamwrs heeft u
salima
Re: Woningruil in Amsterdam
25 december 2020 02:55
interesse in ?

Gerenoveerde 2 kamers woning in hoofdweg, 1 hoog.
Prettig ingericht, ruime kamers, ruime keuken, balkon en de hele dag licht.
o.v. voor de deur : 7, 13, 15, 18, winkels, horeca, sport, zwembad, park, gezellig buurt en rustig gebouw.
Ik ben mantelzorger voor mijn zieke ouders en wil graag dichterbij wonnen in Nieuw West.
mail mij gerust op : salimasalima900@hotmail.fr

groet, Salima
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: