Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil Amsterdam (van groot naar klein)

Gepost door Noémi 
Waar wilt u een woning hebben
Van klein naar groot woning
Hoi,
Ik heb een 4 kamerwoning in nieuw west.
Ik wil graag iets groter gaan wonen. Heb 2 kinderen en houden van feestjes geven. Me dochter nodigt vaak haar vrienden en dan heb ik niet genoeg ruimte.
De eerste verdieping heeft woonkamer, 1 slaapkamer, keuken met loggia, keuken en toilet. En de begane grond heeft 2 slaapkamers, douche en achtertuin. Bij interesse kan ik afspreken in de loop van volgend week. Appen kan op 0645112345.
Gr, Tina
Beste,

Dit is een omschrijving van mijn woning. Wij zoeken een ruimere woning

Mijn woning:

Een kleine appartement Amsterdam-West (Bos en lommerweg). De woning bevindt zich op de tweede verdieping, geen lift aanwezig enkel een trap. Heel centraal gelegen woning, OV exact tegen over je deur en 2 minuten lopen van winkels en supermarkten, 10 minuten van centraal station en ook station Sloterdijk op sloopafstand en snelweg is om de hoek. Het is heel erg fijn gelegen, je kan makkelijk en heel snel overal komen omdat de woning zeer centraal gelegen ligt. Je verveelt je nooit in deze buurt, er is een hele fijne park in de buurt voor als je de rust/natuur wilt opzoeken maar heel dichtbij heb je ook de stad van Amsterdam en de andere kant weer allerlei leuke marktjes zoals bos en lommermarkt en plein 40/45

Woning is een sociale huur portiekwoning, huur bedraagt 630,- inclusief servicekosten. Huurtoeslag aanvraag is mogelijk. Ook is het mogelijk een parkeervergunning aan te vragen. De woning is 42 m2 in zijn geheel. Er zijn 4 kamers in totaal. 3 slaapkamers, 1 woonkamer, gescheiden douche/toilet en een balkon. Apart hiervan is er nog een zolder op de 4e verdieping. Woning is wat gehorig

OMGEVING
De woning is gelegen nabij de Haarlemmerweg en de Admiraal de Ruyterweg in het stadsdeel West. De wijk kenmerkt zich door het Westerpark en de vele buurtwinkels, restaurants, cafés.

BEREIKBAARHEID
U bevindt zich binnen 5 minuten op de ring A10-West en het centrum van Amsterdam. Er zijn diverse bus- en tramhaltes in de directe nabijheid van de locatie. Langs de openbare weg kunt u betaald parkeren.

Wat zoeken wij?

Wij zoeken een RUIME woning met minimaal 3 slaapkamers. Hoeft niet perse begane grond het liefst wel, anders lift aanwezig. Kindvriendelijke buurt en belangrijkste: vrij parkeren
Voor ons belangrijk: moskee en basisschool in de buurt
Geen vrije sector
Appartement Amsterdam-West[geuzenveld]

De woning heeft drie kamers met een mooi uitzicht. Het is een sociale huur woning op de tweede verdieping er is geen lift.
Er zijn veel winkels in de buurt, basisscholen en een moskee. Het is goed bereikbaar met het OV. Er is gratis parkeer. En er is elke maandag een markt op het plein.

Het huis is 54 vierkante meter. 2 slaapkamers, 1 woonkamer, geen open keuken, de douche en het toilet is ook apart en een balkon. Je hebt een zolder en een box.
De huur is: 474 euro.

Wat zoeken wij?
Wij zoeken een woning in Amsterdam-west met 3/4 slaapkamers.
Het moet een sociale huurwoning zijn.
Goedemiddag heeft u ook interesse in Amsterdam zuidoost? Haag en veld zou u eventueel plattegrond kunnen sturen. Woning ligt erg centraal loop afstand van bijlmerpark pathé Amsterdamse poort pathé en bijl er station.
Woonkamer 24.0m2
Keuken 8.4m2
Slaapkamer 1/2/3 14.0m2/ 11.7m2/ 10.2m2
Badkamer 3.2m2
Berging 4.3m2
Balkon 14.1m2
Ik heb een eengezinswoning in slotermeer aan een rustig hofje met zeer ruime tuin en zolder met vaste trap.. de slaapkamers zijn niet groot genoeg voor mijn gezin.
Het is een vrije sector woning.. eigen parkeerplek en op fietsafstand van westerpark
Hoor graag van u
Ik heb een (nieuwbouw) woning op ijburg. 3 slaapkamers en wij zijn opzoek naar 4 slaapkamers in Amsterdam Zuid-Oost.
Ik won in Amstelveen
30 november 2022 01:10
Jessyy Schreef:
-------------------------------------------------------
> Goedemiddag heeft u ook interesse in Amsterdam
> zuidoost? Haag en veld zou u eventueel plattegrond
> kunnen sturen. Woning ligt erg centraal loop
> afstand van bijlmerpark pathé Amsterdamse poort
> pathé en bijl er station.
> Woonkamer 24.0m2
> Keuken 8.4m2
> Slaapkamer 1/2/3 14.0m2/ 11.7m2/ 10.2m2
> Badkamer 3.2m2
> Berging 4.3m2
> Balkon 14.1m2
Woning in Duivendrecht aangeboden. Wij willen van klein naar groot verhuizen ivm 2 kleine kinderen. Wij huren bij eigenhaard en hebben 2 inkomens. Een woning met vrije sectorhuur is mogelijk. Wij hebben 2 slaapkamers en woonkamer met keuken. De woning is best groot alleen zijn de slaapkamers wat klein. Woonoppervlakte iis ong 60-64 m2z
Wonen in het gezellige dorpsplein met veel winkels en ov. Je bent zo in Diemen, Zuidoost en Watergraafsmeer! Ideaal dus!
Win zoeken een woning met 3 -4 slaapkamers in Diemen, Ijnurg, Oost of Amstelveen.
Mag appartement of eengezinswoning zijn waar niet al teveel verbouwd hoeft te worden:
Auteur:

Onderwerp:


Bericht: