Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil Amsterdam Oud zuid naar -Amsterdam e.o.

Gepost door Zoë 
Aangeboden : 3 kamer benedenwoning van 56m2 in Oud Zuid (Stadionbuurt) met een achtertuin van 25m2 op het zuidoosten. Woonkamer en 2 aparte slaapkamers met in alle kamers een ingebouwde kast. Aparte douche en toilet, dubbele beglazing, cv en eigen opgang/ voordeur. Huur 618,-   
Gezocht: Een ruimere woning met het liefst 4 kamers of de optie dit te maken. Voorkeur gaat uit naar een woning in Amsterdam zuid, Buitenveldert of Amstelveen (liever geen bijlmer of noord.).
goedemorgen,

ik wordt een dagje ouder en wil graag een benedenwoning met tuintje. heb zelf een 4 kamer woning op de tweede verdoeping in de pijp 3 slaapkamers 1 wat kleiner. wegens een klein budget kan ik niet gaan opknappen en zoek ik een huisje dat af is. zou je meer kunne vertellen over jou woning? waarom wil je verhuizen is het een gehorig huis? ook graag duidelijke foto's sturen? Ik zelf weet niet hoe dit moet, bij interesse van jouw kant kun je komen kijken. ik hoor ut wel.

Groet Lies
Ik woon in Driemond (tussen diemen en weesp) dit is een klein dorp met 2 basisscholen en een supermarkt een bushalte. Naast het Diemerbos en het gaasperpark een voetbalclub en een tennisclub.
Hier wonen veel jonge mensen met kinderen maar ook de ouderen die hier niet weg willen.
Ik woon in een eensgezinswoning (4 kamers) drien slaapkamers en een woonkamer een aparte keuken en een bergzolder waar mijn zoon een studio gebouwd heeft.
Ik heb een schuur en een voortuin en een gigantische achtertuin.

Bent u eventueel geintereseerd in woning ruil?
Zo ja kunt u wat meer vertellen over uw woning?

Met vriendelijke groet

Rosey
Hi Zoe,

Ik heb een woning in watergraafsmeer met een tuin
laat me weten als je geinteresseerd bent, ben geinteresseerdin jouw woning.

mijn woning is gerenoveerd, wel niet heel groot. maar rustige buurt

anna
Hallo Rosey,

Ik ben Annemiek van het huisje met gekleurde raampjes op de hoek, zandpad 22b, en ik ben voor een vriend met z’n gezin op zoek naar een woning zoals jij aanbiedt. Een driekamer woning in Amsterdam oost - aan de rand - vrij uitzicht. Op loopafstand van Linnaeusstraat en Oosterpark. Een leuke buurt. Zou je contact met mij op willen nemen.
Evt. Een tweede studio op de G. Flinckstraat is ook (extra) bespreekbaar voor evt. kinderen. Dank je wel.
Groetjes van Annemiek
T 0647757700

Rosey Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik woon in Driemond (tussen diemen en weesp) dit
> is een klein dorp met 2 basisscholen en een
> supermarkt een bushalte. Naast het Diemerbos en
> het gaasperpark een voetbalclub en een
> tennisclub.
> Hier wonen veel jonge mensen met kinderen maar ook
> de ouderen die hier niet weg willen.
> Ik woon in een eensgezinswoning (4 kamers) drien
> slaapkamers en een woonkamer een aparte keuken en
> een bergzolder waar mijn zoon een studio gebouwd
> heeft.
> Ik heb een schuur en een voortuin en een
> gigantische achtertuin.
>
> Bent u eventueel geintereseerd in woning ruil?
> Zo ja kunt u wat meer vertellen over uw woning?
>
> Met vriendelijke groet
>
> Rosey
Ik heb een appartement in de rivierenbuurt. Dichtbij de RAI. Amstelland en Beatrixpark 1 straat achter. 3 kamer woning. Erg grote woonkamer met 2 deuren. Je kunt hier de. Extra kamer van maken.
Beste Rosey, is dit nog geldend?
Goedenmiddag zou u missch naar centrum willen en is u advertentie nog geldig groetjes
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: