Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Wie van ROTTERDAM, UTRECHT, AMSTERDAM, DELFT, HOOFDDORP of DEN HAAG naar Nijmegen??

Gepost door KatjaRolvink 
Wie van ROTTERDAM, UTRECHT, AMSTERDAM, DELFT, HOOFDDORP of DEN HAAG naar Nijmegen??

VAN 2 SLAAPKAMERS NAAR 3 SLAAPKAMERS??

Aangeboden; in het prachtige Nijmegen, keurige maisonette met 3 ruime slaapkamers, balkon en berging. Huur 560,- instapklaar. De meubels mogen bij interesse blijven staan!

Gezocht minimaal 2 slaapkamers in een van bovengenoemde steden. Huur max. 592,-

Foto's op aanvraag. Alvast bedankt!
Hoi ik heb een appartement in utrecht bij interesse app mij

0615690045
Hoi, ik heb een apprtement in zeist.
Wij hebben een eengezinswoning met 2 slaapkamers van 19 m2 en 12 m2. Een woonkamer met open keuken 34 m2 en tuin op het zuiden. De woning is 15 minuten rijden van het centrum van Utrecht. Wij zouden eventueel met u willen ruilen. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, R. van Haaren
Hai ik heb ren woning in Amsterdam op de 1ste verdieping 3 slaapkamers met een woonkamer /4 kamerwoning 89m heel huis huurprijs 646,62
U kunt ook hupsesidis krijgen als u dat wilt zonder lift wel een balkon leuke buurt en gezellige buur ik wil naar nijmeggen wand al mijn famiel woont. Daar als u interessen heb kunt u mij maile
Wij naar Delft julie naar rotterdam 2-e
Slaap kamer, en grote woon kamer,balkon,kelder, huurprijs is €470p.maand tel 0686262424 M.Bikzada

Met vriendelijk groet :
Ik naar den haag en jullie naar amsterdam
Ik heb een slaapkamer 1 wc ruime grote douch 1 balkon
Een kelder en een tuin dichte keuken voor derest is het een grote wooning 1 hoog woon kamer 58 vierkanten meter
Tuin 48 vierkanten meter


Huur prijs €578.14 per maand tel 0639427059
Sheikh

Vriendelijke groeten
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: