Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Ruil 2/3 kamerhoning Amsterdam Zuid naar andere plek in Amsterdam (binnen de ring)

Gepost door Marloes 
Goedemiddag,

Ik woon in een leuke woning in Amsterdam Zuid, tegen de Pijp aan.
Hoewel het een ontzettend prettig huis is zou ik graag ergens anders gaan wonen in Amsterdam, omdat veel van mijn vrienden op andere plekken in de stad wonen.
De woning is iets groter dan 50m2 en heeft en super fijne indeling. De woonkamer is 25m2 en daar zou een extra kamertje gemaakt van kunnen worden (dat is het ooit ook geweest).
Verder heeft het een klein balkon op het zuiden een ruime keuken en praktisch slaapkamer. De buurt is voor de rest rustig, je hebt direct een parkeervergunning.
Heb je een leuke woning in Amsterdam?
Let me know!
Hoi,

Ik heb net je advertentie gelezen. Ik heb een 2-kamerwoning nabij Westerpark,einde lijn3 Zoutkeetsgracht. Woning is gelegen in een heel rustig straatje. Op korte loopafstand zijn er diverse goedkope ssupermarkten. Op zaterdag en mandaag is er markt, max 15 min lopen. Metde fiets bij je binnen 15 min bij CS. Niet vervandaan is er Marnixbaad. Er is hele leuke winkelstraat met nogal godkope caffetjes en eetgelegenheden. De huur is eur 450. Ik zou op zeer korte termijn willen ruilen. Ik wacht op je reactie. Alvast bedankt.

groeten,

anita
Goedemiddag,

Wij hebben een 2 kamer woning in amsterdam noord op 3 hoog. Geen lift helaas. Geen idee waar u naartoe zou willen en of u eventueel interesse heeft. Hoor graag van u.

Mvg,

Rico en wendy.
Waar in noord , welke straat? En hoe groot is het ? Dank alvast!
Goedeavond,
Ik ben geïnteresseerd waar van noord is dat.
Ik woon aan de bosenlommerweg en heb een drie kamer woning op de 2 verdieping en een boven sloder en een grote achter balkon.
Mvg Mar
Geachte Marloes,

Ik hoor dat je mooie honing hebt en ik wil mijn honing met die van jou ruilen.

Mijn honing komt van:
Albert Heijn
Jan Evertsenstraat 24III
1056 EC
Amsterdam
... en niet van goedkoop caffetje, marninxbaad, bosenlommerweg, boven sloder of achter balkon.

Groetjes,
Henk
Eerste oosterpark straat 2 verdieping ruime 2 kamer woning + kleine berging waar een inloopkast van is gemaakt
58 vierkante meter woonoppervlakte en 8 vierkante meter balkon.
2 kamer woning 60m meter grote balkon. Winkels, parkeergelegenheden, openbaarvervoer alles op loopafstand.
Cs in de buurt.
Ikra Schreef:
-------------------------------------------------------
>De Baarsjes 2 kamer woning 60m meter grote balkon uitzicht op het water Winkels,kroegjes,snackbar,
> parkeergelegenheden, openbaarvervoer
> loopafstand.
> paar min op cs.
Henk de Vriep Schreef:
-------------------------------------------------------
> Geachte Marloes,
>
> Ik hoor dat je mooie honing hebt en ik wil mijn
> honing met die van jou ruilen.
>
> Mijn honing komt van:
> Albert Heijn
> Jan Evertsenstraat 24III
> 1056 EC
> Amsterdam
> ... en niet van goedkoop caffetje, marninxbaad,
> bosenlommerweg, boven sloder of achter balkon.
>
> Groetjes,
> Henk

Hallo Henk,



Ikra Schreef:
-------------------------------------------------------
>De Baarsjes 2 kamer woning
62m meter Cv, Douche, wc, 1 groot slaapkamer, 1groot woonkamer waarvan je er een 3 de kamer nog van kan maken, Balkon groot
Winkels,kroegjes,snackbar,
> parkeergelegenheden, openbaarvervoer
> loopafstand.
> paar min op cs.
Kinkerstraat in de buurt

Interesse? neem dan per mail contact op voor bezichtiging.

Groetjes
Ikra
Hai Marloes,

Ik wilde reageren op je advertentie. Ik ben geinteresseerd, maar weet niet of je woning al vergeven is. Ik woon in een zijstraat van de Kinkerstraat op 2 hoog. Een gezellig buurts straatje. Mijn woning is +60m2. Heeft 3 grote kamers en een aparte keuken. Grote badkamer. Een ruime zolderkamer. Een fiets box. Een grote binnentuin. En een zalige markt om de hoek. En schatten van buren.
Ik woon hier 13 jaar en voel dat ik me wil verplaatsen naar een rustigere plek.
Mijn vraag is of je meer info hebt over je huis. Op welke verdieping is jouw woning?

Met vriendelijke groet,

Terri
Ik heb een begane grond woning met voor en achtertuin aan de HOOFDWEG, net alles gerenoveerd. 1 grote slaapkamer, grote woonkamer, keuken, mooie tuin op het zuiden.Schuurtje in de tuin als berging.

Met vriendelijke groet,

Margaret
Hoi, jij kan per direct met mij ruilen(marnixtraat)-zijde marnixplantsoen/Bloemgracht.Sinds 2 jaar volledig gerenoveerde 2 kamer app op de 3 etage en zolder op 4 en ivm met inboedel: laminaat, wasmachine, droger en kledingkasten! Ivm een medische ongeluk vorige jaar in Spanje, ben ik verplicht op zoek te gaan naar een lager gelegen app binnen het centrum. Sa.abdi.ali@gmail.com
Sey Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hoi, jij kan per direct met mij
> ruilen(marnixtraat)-zijde
> marnixplantsoen/Bloemgracht.Sinds 2 jaar volledig
> gerenoveerde 2 kamer app op de 3 etage en zolder
> op 4 en met nieuwe laminaat, wasmachine,
> droger en kledingkasten! Ivm een medische ongeluk
> vorige jaar in Spanje, ben ik verplicht op zoek te
> gaan naar een lager gelegen app op 1e etage of begaande grond binnen het
> centrum. Sa.abdi.ali@gmail.com
Ik bedoelde: sociale huurwoning ruilen binnen A’dam centrum, oost en zuid mits op 1e etage of op begaande grond.
Driehoeksruil

Iemand heeft mij benaderd op marktplaats

Wie wil er kleine gaan wonen jn Amsterdam? 2 kamer appartement
In het Jordan-centrum 35m2

Ik zoek minste 2 slaapkamers

Vriendelijke groet
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: