Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Rotterdam

Gepost door Urmila 
Rotterdam
16 september 2018 08:55
Ik zoek een woning met 3 slaapkamers wegens mijn gezondheid, begane grond of met lift. Ik heb een ruime appartement met 3 slaapkamers met balkon. Grote park tegenover , uitzicht op Erasmusbrug en de Euromast
Re: Rotterdam
25 oktober 2018 23:20
Ik woon in Rotterdam noord in een hoekwoning op de begaande grond met 3 kamers helaas maar 2 slaapkamer een schuur en een tuin. Ik woon in een rustige buurt met in de buurt een kinderpleintje, een winkelstraten en het openbaar vervoer.
Heeft u toch interesse dan kunt u een mailtje sturen.
Re: Rotterdam
17 november 2018 15:50
WONINGRUIL aan geboden een zeer riante grote 4 kamer flat in Naaldwijk Ruim 80 m2 vrij uitzicht voor en achter, en ze zijn nu net klaar met het renoveren, alles is nieuw !!!.
4 kamers grote van kamer 6 x 4.50 kamers 5 x 4.50 zijkamer 5. 270 volgen kamer en het gehele huis De hal en de keuken en de gang ook voorzien van roomkleur plavuizen vloeren en net allemaal opgeknapt totaal geheel ok een Bosch Witte Inbouwkeuken van 6 meter in een driehoek, 3 x 3 grote bergruimte van 6 x 6
Een balkon van 850 .135 br., Met Elektrische zonnescherm met uitval van 2.50 en de gehele dag de zon, Nieuwe badkamer, 4 ,maanden ook voorzien en ruime plaats voor wasautomaat & wasdroger uitzicht op het water en kinderboerderij grote kindvriendelijke buurt, hele rustige buurt,
voorkant van de galerij uitzicht op de speeltuinen de loopafstand 50 meter, vrij uitzicht op Flora Holland bloemenveilingen, scholen 100 meter groot winkelcentrum de Tuinen ook op loop afstand en ook grote winkel boulevard, 7 kilometer van het strand Hoek van Holland 10 min: en 150 meter bus station ook 150 meter afstand
grootste Berging van 6 / 6 m plus en Camera beveiliging aan wezig buiten en binnen alarm geplaats door van Ginderen blijft ook hangen, ook de lamelle, gordijnen, vloerbekking net ook 2 jaar oud en in alle kamers blijft en laat ik ook hangen en liggen.
huur 587.00 € p.m. exclusief verwarming en service kosten, huur subsidie 310 €, dus je verwoond per maand voor 277 € en vrij parkeren, grote parkeer gelegenheid vrij
GEEN OVERNAMEN
Gevraagd een 3 a 4 a 5 Kamerwoning eventueel het liefst Particulieren woning, Ruil REGIO ZUIDHOLLAND OF ELDERS
voor Info: 0174 750670 / 0642626851
vragen naar Gerard gerards15@kpnmail.nl
HIER IS WERK GENOEG !!!
Re: Rotterdam
03 december 2018 14:13
Beste,

Ik heb een mooie ruime woning in barendrecht. Een zeer sociale buurt. Met 2 slaapkamers woonkamer, kleine tuin een keiken met bijkeuken. Ik zoek een grotere woning vanwege dat ik gezinsuitbreiding wi
Graag hoor ik van u of u zou willen kijken of ibteresse heeft.

Mvg

Ibby
Re: Rotterdam
16 februari 2019 02:34
Hallo ik heb een woning op begane grond keuken toilet woonkamer achtertuintje.boven 3 slaapkamers douch berging.
Voor meer info bel 0618392227
Re: Rotterdam
17 februari 2019 12:53
Hallo

Ik heb een vriendin met een 5 kamer woning van rond de 700 euro pm. Al haar kinderen zijn inmiddels het huis uit behalve 1 nog studerende dochter. Ze is ontslagen omdat ze te duur was met haar diploma's, zit nu in de bijstand, is verplicht vrijwilligerswerk te doen, leeft van de voedselbank en dreigt in de problemen te komen door deze veel te hoge huur voor een veel te groot huis. Woonbron zegt haar niet te kunnen (willen) helpen, ze staat al meer dan een jaar ingeschreven voor een kleinere woning. Ik wil haar graag helpen dus zoek met haar mee.
Haar flat is in IJsselmonde, dicht bij het winkelcentrum Keizerswaard, 3e verdieping, lift aanwezig.

Heeft u interesse dan breng ik u graag met haar in contact
Re: Rotterdam
02 mei 2019 12:11
Hoi,

Ik las u advertentie,
En zou heel graag met haar willen ruilen.
Re: Rotterdam
27 mei 2019 20:48
Hallo, is deze advertentie nog geldig? Zo ja, dan heb ik serieus belang, woon zelf in Overijssel vlakbij Slagharen. Bij interesse kunt u mij mailen.

Vriendelijke groet,

Nimet
Re: Rotterdam
13 juni 2019 22:53
hallo ik woon in Rotterdam ik heb een flat met een bedrijf dat ik graag met je wil inwisselen flat is 2 kamers met tuinhuur is 560 e
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: