Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Van Amsterdam Osdorp naar Amsterdam slotervaart/Aker/Geuzenveld

Gepost door Zal ik later opgeven 
Hoi allen,

Wij hebben een mooie vier kamer woning in een luxe complex. Betreft een vrije sectorwoning van 910 euro, incl box en parkeerplek.
3 slaapkamers, een badkamer incl bad. En het complex staat mooi op het water, een unieke ligging in Nieuw West. Het huis is 94 meter groot.

Wij zijn op zoek naar een eengezinswoning. Of een groot appartement in Slotervaart.
Wij komen alleen in aanmerking voor vrije sector, dus heb je iets leuks laat het mij weten!
Ik woon in slotermeer 3de verdieping met 3 kamers 2 slaapkamers en woonkamer. Doche. Toilet.dicht balkon keuken genoeg ruimte
Sociaal huur 483.00 drie jaar is vaste gebleven
Hoi hoi ik heb een eengezinswoning in nieuw sloten 3 slaapkamers ruime woonkamer en een ruime tuin, gratis parkeren
wil je in osdorp wonen 3 kamer mogelijkheid om vierde kamer te realiseren , met lift dichtbij de sportschool punch aan de pietercalandlaan.
Dag,

Wij wonen op het slotervaart, 3 kamers waarvan 1 woonkamer.
2 minuten lopen van de supermarkt, 2 minuten lopen van de basisschool, 2 metrostations
Tram en bushalte. Alles echt alles is dichtbij.
Ik hoor graag van je als je interesse hebt.
Ik heb een eengezinswoning in slotermeer aan een rustig hofje met zeer ruime tuin en zolder met vaste trap.. de slaapkamers zijn niet groot genoeg voor mijn gezin.
Het is een vrije sector woning.. eigen parkeerplek en op fietsafstand van westerpark
Hoor graag van u
Goedemiddag Irmpie,

Ik ben specifiek op zoek naar een woning in Nieuw-sloten.
Ik woon nu op de slotermeerlaan dichtbij het Sloterpark in een gallerijflat 'de verfdoos'.
Het is een drie - kamer appartement.

De woning is gerenoveerd en opgeleverd in 2009
Winkels en openbaar vervoer nabij.

Ik hoop van je te horen smiling smiley

Groet,

Houda
Irmpie Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hoi hoi ik heb een eengezinswoning in nieuw sloten
> 3 slaapkamers ruime woonkamer en een ruime tuin,
> gratis parkeren

Goedemiddag Irmpie, 

Ik ben specifiek op zoek naar een woning in Nieuw-sloten. 
Ik woon nu op de slotermeerlaan dichtbij het Sloterpark in een gallerijflat 'de verfdoos'. 
Het is een drie - kamer appartement. 

De woning is gerenoveerd en opgeleverd in 2009 
Winkels en openbaar vervoer nabij. 

Ik hoop van je te horen  

Groet, 

Houda
hoi ik heb een begangrond wonning in amsterdam west,3 kamers waarvan 1 woonkamer is deze huis is net te klein en te duur voor ons 710euro.ik zoek een wonning met 3 slaapkamers en 1 woonkamer voor maximaal 600euro mag ook rond amsterdam
Auteur:

Onderwerp:


Bericht: