Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil binnen Amsterdam

Gepost door Antonio.1 
Woningruil binnen Amsterdam
23 augustus 2018 01:01
Ik heb een ruim twee kamer appartement (53 m2) met balkon in de Rivierenbuurt in Amsterdam.

De woning is gelegen op de eerste etage en heeft een grote, lichte woonkamer van 26.5 m2 en een ruime slaapkamer van 11.5 m2 met openslaande deuren naar het balkon (gelegen op het zuiden). Verder is de keuken 6.3 m2, de badkamer 2.2 m2 en bevinden zich in de woning vier opbergkasten. De woning ligt in een rustige buurt met winkels en openbaar vervoersvoorzieningen op loopafstand. De maandelijkse huur bedraagt €505,00.

Ik ben op zoek naar een studio of twee kamer woning in Amsterdam met een maximale huurprijs van €700,00.
kunt u het exacte adres geven.. ik heb interesse
misschien wat foto's .

Frank Groeneveld
Goedendag ik heb een leuk 2 kamer appartement in de van der Hoopstraat, €578 ,- p mnd.
alle winkels binnen 5 min bereikbaar tram voor de deur , Westerpark Nog geen 5 min Jordaan 7 min heel centraal gelegen
De woning heeft een woonkamer open keuken en een loggia. een slaapkamer een badkamer het toilet is apart een binnenberging beneden een ruime box voor fietsen !
Helaas kan ik geen foto sturen ik weet niet hoe het werkt neemt u mij aub niet kwalijk. mijn nr is 06-19297710
Als u me belt geef ik u het adres door, mvg mevrouw G Hilger
sorry ik moest ff kijken hoe het werkt dat niet mijn adres bij de advertentie komt te staan , het is van der Hoopstraat 56 A 1051 vj
Amsterdam oud west,
Re: Woningruil binnen Amsterdam
25 augustus 2018 11:36
Goedendag eengezinswoning Tuindorp Oostzaan Amsterdam Noord?
Re: Woningruil binnen Amsterdam
25 augustus 2018 17:49
Goedemiddag
Ik ben geinteresseerd in de woning
Ik heb een mooie ruime woning in amsterdam zuid/de pijp
Op de hoek ferdinand bol ceintuurbaan
3 kamerwoning nieuwe badkamer
Nieuwe laminaatvloer ruime slaapkamer en woonkamer
Grote ramen in elke kamer mooi uitzicht alles is in de buurt winkels ,park ,scholen ,trams ,markt
Ik woon op de 3e verdieping tevens de hoogste verdieping
De woning is 63 m3 ik zou graag naar Amstelveen willen verhuizen
Mvg lenora
Elhaji
Re: Woningruil binnen Amsterdam
27 augustus 2018 22:56
Hoi ik heb een 2 kamer woning (sociale huur) in amsterdam noord op de 2e verdieping, 2 min lopen naar het winkelcentrum waterlandplein en 5 min lopen naar het winkelcentrum boven ‘t y. Maandelijkse huur is €470. Ik zou graag mijn woning willen ruilen voor een woning in amsterdam noord van min 3 kamerwoning ivm gezinsuitbreiding
Re: Woningruil binnen Amsterdam
04 september 2018 05:38
Ik heb een mooie woning in buitenveldert. Beganegrond met tuin. Kunnen we een afspraak maken??
Re: Woningruil binnen Amsterdam
07 september 2018 13:40
Beste.

Ik ben geïnteresseerd in jou woning, heb voor je een mooie woning 2 kamers in buitenveldert met achtertuin best groot en een box. De woning ligt tussen gelderlandplein en het Amstelpark.

Groetjes
Re: Woningruil binnen Amsterdam
07 september 2018 18:53
Hoi ik won in Amsterdam west jan van Galenstraat twee slapkamer en groot woonkamer 590 p-mnd ik zoek een woning met lift
Azizaa,

ben je ook geïnteresseerd in een hoekappartement met veel licht dichtbij het Westerpark?
Het heeft twee slaapkamers en ligt op loopafstand van het park en veel restaurantjes en winkels.
Ik zoek zelf wat op de begane grond met tuin.

Groetjes,
Francisca
Auteur:

Onderwerp:


Bericht: