Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar een ruime eengezinswoning in Mijdrecht ik naar Utrecht of Maarssen of Leidsche Rijn

Gepost door M. 
Goedendag,

Ik heb een ruime hoekwoning in Mijdrecht met 3 slaapkamers en een grote zolder met vlisotrap.
Een grote achtertuin en in de voortuin kun je de auto parkeren.
De woning is in 2013 gerenoveerd met een nieuwe keuken, badkamer, wc en de zolder is netjes geisoleerd en afgetimmert. Ik betaal nu 500 euro maar de huur kan wel verhoogd worden na woningruil.
Mijdrecht ligt tussen Utrecht en Amsterdam in, Amstelveen is 15 km verderop.
Alle voorzieningen in de buurt op loop/fiets afstand. Winkels, scholen, sportscholen een zwembad in Wilnis, voetbalclub dichtbij. Een park bijna om de hoek. Een mooie omgeving. Mijn woning mag bewoont worden vanaf 2 personen.

Ik wil graag terug naar Utrecht, Maarssenbroek - Maarssendorp of Leidsche Rijn. Ik zoek een benedenwoning met tuintje met minimaal 2 slaapkamers liefst 3.
Een bovenwoning mag ook maar dan wel alleen de eerste verdieping en met lift ivm een hond die geen trappen kan lopen.
De huur tussen 500 en 600 euro.
Geen Kanaleneiland, Geen Lunetten,

Ik hoor graag of er mensen zijn die willen ruilen.
eye rolling smiley

Wie o wie wil ruilen? Ook bij twijfel reageren appartement mag maar dan wel met lift omdat mijn hond geen trappen
kan lopen.

Vriendelijke groet,

M.
Ik wil graag woning ruilen.Ik woon in een apartament met 3 slapkamers,1 keuken,woonkamer,badkamer en wc. Woning liegt in Overvecht noord en is op 3 de verdiping met lieft.grtjes mv Raifova
Dag Raifova,

Wat is de huur per maand?
En de straat of postcode dan kan ik even kijken op google.maps waar het is?

Met vriendelijke groet,

M.
Wil ik deze woning
Is de woning nog beschikbaar?
Ik heb een mooie woning in overvecht noord 2 kamer appartement met balkon en tuin Nataldreef 36 utrecht
Beneden woning met grote voor tuin in Amersfoort fijne en rustige omgeving.
In de buurt van supermarkten, winkelcentrum en treinstation. Het huis bevat een ruime woonkamer en slaapkamer, een nieuwe inbouw openkeuken, en een ruime badkamer.
Privé parkeer terrein zit er ook bij

Opzoek naar een woning in de buurt van Utrecht ivm met werk etc.

Heeft u interessen neem gerust
Contact
Yassineict@hotmail.com
0624417580
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: