Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Huis Amsterdam aangeboden, gezocht iets met meer groen en rust

Gepost door Hakman 
Hoi, wij hebben een huis in Amsterdam centrum buurt Vijzelstraat in de aanbieding. Het is ongeveer 65m2 heeft twee verdiepingen en een dakterras. Het is gelegen in een erg rustige straat met mooie oude grachten. De huur is met 490 euro voor de buurt en wat je krijgt erg laag. We zoeken iets met meer natuur en rust in de omgeving en dat geschikt is voor een klein gezin. Bijvoorbeeld in de buurt van de duinen, bosrijke omgeving of iets dergelijks. Het liefst maximaal een uur rijden vanaf Amsterdam. Huur max 1000 euro, kan beetje afwijken indien het een erg mooi object is. Bij interesse kan je mailen. Groet, Aldo
Beste Aldo,

Mijn oog viel op uw advertentie. Ik werk vanaf volgende maand in Amsterdam centrum en was een beetje aan het rondkijken naar woonruimte. Ik hoef niet beslist te verhuizen, het is prima met het openbaar vervoer bereikbaar, maar op loopafstand wonen van het werk is toch ook wel fijn. Zelf woon ik in Utrecht, in een ongeveer even grote en goedkope huurwoning als u. Ik woon in een prachtig buurtje: aan de Alexander Numankade aan de Biltse Grift (= klein riviertje). Rustig, maar toch op loopafstand van de binnenstad. En ook op loopafstand van park Bloeyendael. Vanaf hier fiets je ook gemakkelijk richting Zeist, Driebergen etc. Zowel voor als achter heb ik een mooi uitzicht. Wat vindt u van mijn locatie?

Vriendelijke groet,

D.Tuintjer
Amstelveen iets voor u een 3 kamerwoning ligt dicht aan de rand van het Amsterdamse bos
3e verdieping geen lift maar kleine trappertjes en 2 balkons.
Graag hoor ik of u geintreseerd bent.
Gr R . De Vries
Beste Hakman,
Ik heb een eengezinswoning in Tuindorp Oostzaan. Heerlijk rustig, dorpsachtig maar met het pont zo in CS Amsterdam. De woning is net gewit, nieuwe vloeren, etc. Kom gerust eens langs om te kijken! Rigelstraat Amsterdam. Tuintje voor en achter
Beste Aldo,
Ik biedt een mooie 3 kamer apartement aan in het rustige dorp Voorschoten. Dat ligt tussen Leiden en Den Haag in.
Ik woon vlakbij het natuur gebied de vlietlanden en de zee en duinen van Wassennaar zijn op fietsafstand bereikbaar.
Het dorp is erg gericht op gezinnen en mensen die echt op zoek zijn naar rust.
Het apartement is ongeveer 60 vierkante meter en bevindt zich op de eerste verdieping met twee balkons . De huur bedraagt 541,71 euro. Verder is er een winkelstraat en station.
Zelf zou ik heel graag terug naar mijn geboorte stad willen keren.

Met vriendelijke groet,
Sara
Beste Aldo,


Wellicht heb ik een woning voor u die past bij uw wensen. Ik heb een maisonnette woning van ongeveer 80m2 gelegen te Ouderkerk aan den Amstel. De woning bevindt zich op loopafstand van het Ouderkerkse plas, bevat 2 ruime slaapkamers en heeft eem ruim terras gelegen op het Zuid Oosten. Het ligt in een rustige wijk met ruime parkeergelegenheid en op fietsafstand van allerlij restaurants, winkels e.d. De huur bedraagt circa 580 euro. Ik hoor graag van u.
Beste Hakman,

Ik woon in Hoofddorp, in overbos. Ik heb een eensgezinswoning. Ik heb een voortuin waar je de auto kunt parkeren voor de deur. Als je de deur open doet van het huis heb je gelijk een trap. JE gaat naar boven en dan heb je twee slaapkamers, een wc, een douche, en een ruim opbergkast. Dan heb je weer een trap naar boven, en hier heb ik een groot woonkamer, en een keuken. Ik heb ook een zolder, die is erg groot het is dus boven de woonkamer en keuken. De huur is 600 euro. Het is hier heel erg rustig, je hoort bijna niets. De winkelcentrum is 550 meter hier vandaan, een gezondheidscentrum waarin de huisarts, fysio en dietist plaatsvindt. De apotheek is er om de hoek. Het Spaarne Gasthuis Ziekenhuis is 1,1 km hier vandaan. De bushaltes zijn om de hoek van het huis. Het is erg groen hier, heel mooi zowel voor lopend, fietsend of rijdend. Het is hier mooi zowel in de zomer als in de winter. Ik hoor graag of je interesse hebt.

Groetjes,

Saliha
Ik heb een mooie plek in amerongen nieuwbouw woning 2015 2 slaapkamers grote woonkamer met open keuken douche en wc apart vloerverwarming en heerlijke rust en stilte gegarandeerd!! GÅ•aag ik wat van u!

Mvg I. Elouarti
Beste Aldo,

Mijn oog viel op uw advertentie. Ik woon in een eengezinswoning in Heemskerk (niet ver van de duinen). Het huis heeft 3 slaapkamers, een ruime woonkamer en keuken. Verder heeft het huis ook een wc en een badkamer en een ruime zolder op de derde verdieping. Hiernaast is er ook nog een grote achtertuin met een schuur erin en een kleine voortuin. Als u interesse heeft hoor ik graag van u.

Alvast bedankt,

Mustafa Hussein
hallo ik heb eengezinswoning 5 kamers voor tuin en achter tuin gebouwd in 2015 vloer verwarming dicht bij winkelcentrum en park
Goedenavond ik heb een woning aan de Rigelstraat in Amsterdam Tuindorp Oostzaan. Hoekwoning, kindvriendelijk, gratis parkeren met 2 slaapkamers interesse?

Met vriendelijke groet

Kim
Hoi Amsterdam noord wat voor jouw 5 kamers woning veel groen 1 min van winkel Centrum 3 slaapkamers woon kamer 30m2 vlakbij de pont
Poldermeester in assendelft iets voor u?
Ruim 3 kamer appartement in apeldoorn veluwe.
Appartement staat tegen over station apeldoorn
646,33
Met garage en pakeerplaats
Rustig wonen en buuren zijn vriendelijk rustig. Zijn paar parken in de buurt
Zijn jullie nog op zoek. Is Haarlem iets voor jullie? eengezinswoning met tuin en vrij uitzicht
Beste Aldo

Ik woon in Driemond, een rustig dorp tussen Diemen en Weesp gelegen naast het diemerbos en het gaasperpark.

Een 4 kamer eengezins woning met een zolder een schuur en voor- en grote achtertuin. Genoeg parkeerplaatsen en twee basisscholen in het dorp.
Hallo ,

Ik ben in het bezit van een prachtig huis in Loosdrecht. Heel mogelijkheden om heerlijk buiten te zijn. De hei is letterlijk om de hoek.
Mijn huis is een eengezinswoning met een heerlijke achtertuin en een klein voortuintje.
Het heft 2 ruime en een kleine slaapkamer en een zolderkamer bereikbaar via een vlisotrap.
De zolder heeft mijn dochter gebruikt als ruime kamer.

mijn email adres is gerda.meijer@hotmail.com
Beste Aldo is Heemstede iets voor u
Ik zit midden in en bos het groenedaalsebos ik hoor van u
Groet milo
Hiya , I have a three bed corner house in Hillegom. 10 mins from dunes, 20 mins from beach.
5 mins from keukenhoff. very nice area, shopping street at end of road. Halfway between Lieden and Haarlem.
Lots of greenery, two mins from Ringvaart. if interested please contact me.
Dag milo, eventueel intresse in een 3k appartement met tuin haarlem amsterdamse buurt? Huur 710
Beste Aldo,

Ik woon in een bosrijke en kindvriendelijke omgeving in Kaatsheuvel vlak achter de Efteling, de Loonse en Drunense Duinen liggen op fietsafstand. Het betreft een nieuwbouwwoning (bouwjaar 2017) maar met een oud hollands architectuur. Het is een 5-kamer eengezinswoning met drie verdiepingen. Begane grond is als volgt ingedeeld: woonkamer met open keuken waarvan de keuken is voorzien van moderne inbouwapparatuur, een hal met een toilet van Villeroy & Bosch. Eerste verdieping heeft 3 slaapkamers waarvan ik 1 tot een walk in closet heb gemaakt, luxe tegelwerk in de badkamer + toilet van villeroy & bosch, tweede verdieping heeft een grote zolder met wasmachine aansluiting en het dak is voorzien van zonnepanelen. De woning heeft voortuintje en een grote achtertuin met schuur. Voor de woning kan je vrij parkeren. De huur is 987 euro. Het huis is achteraf gezien te groot voor mij en ik mis de drukte van toch wel vandaar mijn interesse in een woningruil.

Met een uur rijden ben je zo in de hoofdstad. Bij interesse zie ik graag je reactie tegemoet!

Hartelijke groet,

Indira
Hoi
Ik heb een glaasje flat woning in Tiel West
Mooie omgeving veel natuur en milieu
Ik wil graag naar Amsterdam te komen wonen
Vriendelijke groeten
Hi Diana

Ik zag dat jij weer gereageerd had op een woning

Ik heb een mooie woning in de watergraafsmeer in amsterdam met tuin en net gerenoveerd

Ik zoek een leuke andere woning met tuin

Ik zag jouw reactie . is jouw woning nog steeds beschikbaar

ik hoo rgraag van je

groetje s


anna
Hi angie!!

Ik vroeg me af zoek je nog een woning

ik heb een mooi e woning in de watergraafsmeer, met tuin en gerenoveerd

IK vond jouw aanbieding wel wat

Geldt dat nog

Groet
Anna
Hallo ik heb een mooie huis in alkmaar lopend 2min van mooi park voor en achter tuin in leuk volksbuurt nabij centrum 2 slaapkamers en een zolder met vaste trap boven ook wc en natuurlijk beneden ook met vriendelijke groet annemiek
Heeft u evt interesse in een benedenwoning op IJburg met 3 slaapkamer?
Hoi,

Ik heb zelf een woning in het centrumwaterlooplein 3 kamers huur is 700
met kleine achtertuin. Ik wil zelf naar een grotere woning
In amsterdam centrum. Staat u open voor een diehoeksruil?
Beste Aldo,

Ik heb een comfortabele drie-kamer galerijwoning op de tweede verdieping met balkon en lift in een groene omgeving in Zaandijk (Zaanse schans). Ongeveer 70 m2, huur rond de 700.

Ik hoor graag of je interesse hebt!

Groeten,

Marianne
Heeft intresse in Amstelveen 4kamer er is ook lift
Mvg
hoi ik heb interesse in uw huis bent nog opzoek naar woningruil ik woon zelfs in Almere stad
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: