Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil Amstelveen naar Amstelveen,Ouderkerk ad Amstel,Amsterdam,Uithoorn,Mijdrecht,aalsmeer

Gepost door E 
Hoi Ik bied een leuke 3kamer appartement aan in een kindvriendelijke buurt in Amstelveen winkels en openbaar vervoer nabij.
Ben op zoek naar een ruimere woning met 4kamers en een tuin.
Hello ik heb drie kammer appartament in Rotterdam zuid vreewijk.Op eerste etage met balkon met apparte keuken,grotte badkammer ,appart wc.Nabij winkelcentrum bij Bijerlaandselaan en Groenehilledijk,tram 25 ,2,20 is 5 min lopen,paar scholen dicht bij en grote park voor de kinderen,bibliotheek is dichtbij.Ik wil graag naar Dordrecht.
Hallo, ik heb een eengezinswoning in de vrije sector in Hoofddorp (€1011,- per maand) Kan dat iets voor u zijn?
Hoi nouraa75,

Ik heb een groet gezinswoning in het centrum van Dordrecht met een grote tuin 4 kamer en zolder met vaste trap. We hebben in de buurt een Bios scholen en winkels op loop afstand. U kunt mijn bereiken via mail sihemboulem@hotmail.com
Hallo, ik heb een huis met 2 slaapkamer en een woonkamer in het centrum van dordrecht en u kunt mij bellen 0624474914 en email wafaah138@gmail.com
Grotjes
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: