Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar Amstelveen ik naar Amsterdam

Gepost door Ronald H 
Het een 4 kamer woning in Amstelveen huur 489 wil zelf graag naar Amsterdam naar Amsterdam liefst Noord of watergrafsmeer
Re: U naar Amstelveen ik naar Amsterdam
18 juli 2018 03:34
Is ijburg ook een optie? 3 kamerwoning 2e etage met lift?
3 kamer maisonette in Amsterdam noord de bongerd. En heeft u misschien foto's van de woning?
Hoi, ik heb een 3 kamer woning in Amsterdam Osdorp.en wil graag groter wonen Ivm 2 kindjes.
Interesse in een 2k woning begane grond amsterdam
Goedenavond Ronald,

Heeft u interesse in 3 kamer woning in noord? 1 e etage, eigen opgang , grote zolder voor een evt.4e / 5e kamer
.
Recent alles gestuckt,,dure laminaat, trappen gestoffeerd. kamer in principe zo in.
5 minuten van noord zuid lijn (noorderpark)8 minuten lopen naar de pont..

kan evt.foto,"s sturen bij interesse

BETREFT EEN SOCIALE HUUR WONING.. huur 460,00
Reden voor ruil is om pracktisch reden.... onze zoon zit in Amstelveen op school.

Horen graag u reactie...

Met vriendelijk groet ,

Frank en Anita

Bij juiste match 1500 beloning...
Ik heb drie kamers in Amsterdam west
Re: U naar Amstelveen ik naar Amsterdam
23 augustus 2018 10:52
3 kamerwoning in Amsterdam Noord (de Banne) 3 hoog met 2 liften
Waar in Amstelveen, ik heb een eengezinswoning, hoekwoning in Tuindorp Oostzaan!
Beste Ronald

Ik woon in een appartement in Watergraafsmeer met 2 slaapkamers, grote woonkamer met balkon. Huurprijs 440 euro. Als je interesse hebt, laat het me weten.

groet
Ik heb een 2 kamerwoning in Diemen centrum met aparte keuken en balkon in de woonkamer. Bij interesse kunt u mij mailen.
Hikmat
Re: U naar Amstelveen ik naar Amsterdam
25 september 2018 12:02
kimkim17 Schreef:
-------------------------------------------------------
> Is ijburg ook een optie? 3 kamerwoning 2e etage
> met lift?


Beste Kimkim17 ik woon in Amsterdam west bij eendracht . Heb hoekwoning op 1 hoog met apart ingang
Ik wil naar ijburg als u intresse heb kunt u me bellen op dit tel num 0648061149




Met vriendelijk groet
Hekmat
Goedemiddag

Ik heb een 2kamer woning in Amsterdam zuid de pijp niet ver van oost

Mocht u interessehebben Dan hoor ik het wel.

Mvg
Maria
Ik heb 4 kamers appartement 3 etage met lift €690 in Amsterdam zo.
Ik heb een 4 a 5 kamer woning in amsterdam west als u wil ruilen ik zoek zelf een woning met lift of begane grond voor me man hij is verlamd drm
Hoi Ronald,

Is het je al gelukt en heb je de juiste match/ruil gevonden?
Polly
Re: U naar Amstelveen ik naar Amsterdam
19 mei 2019 08:56
Ruilen 4 kamerwoning Amsterdam zuidoost? 3de etage zonder lift @mmwanga@hotmail.com
Beste Ronald,

Heb je een eengezinswoning met een tuin?
Kun je mij wat meer vertellen over jouw woning en de omgeving?
Een 4 kamer etagewoning in watergraafsmeer is wat wij kunnen bieden.
Omgeving is kindvriendelijk en rustig, gunstige ligging om de hoek van het winkelgebied Christaan Huygensplein.
Bij interesse kun je mij mailen.

Gr.
Nita.
Beste Ronald,
Heeft u nog interesse in woningruil? Dit is de woning die ik te bieden heb.

Woningruil Amsterdam-Amsterdam, Amstelveen, Diemen, Almere

Aangeboden gerenoveerde eengezinswoning/appartement in Amsterdam Noord met Lift.
Deze woning bevind zich nabij het Boven IJ winkelcentrum, veel groen, speeltuinen kindvriendelijke buurt.
Openbaar vervoer, Station Noord op 5 minuten loopafstand..nabij het Centraal station. Alle voorzieningen in de buurt genoeg winkels.
*4 ruime kamers een hal
* Ruime keuken hier kan makkelijk een eethoek en extra keuken kasten.
* Douch ook ruim
* seperaat wc wat aan de kleine kant
* Balkon aan de slaapkamer
* Balkon aan de woonkamer
* Opberg ruimte in de gang
* 2 opberg boxen
Veel licht inval en parkeer gelegenheid.
Huur is vanaf juli 2019, E 740,- huurtoeslag is mogelijk.

Gevraagd eengezinswoning en of appartement in Amsterdam, Amstelveen, Almere, Diemen mag met lift

4 kamers
Kindvriendelijke buurt
Alle voorzieningen zoals winkels en scholen.

U mag mij bij interesse emailen
Noura_sami@hotmail.com
Beste Ronald,

Interesse in mijn woning??

De woning Gorontalostraat is een 2-kamerwoning op de begane grond. De woning heeft een woonkamer (16 m2), slaapkamer (11 m2), keuken (8 m2), badkamer met toilet (4 m2) en een grote tuin (68 m2). De woning is voorzien van een combiketel voor verwarming en levering van warm water. In de buurt is er een veelzijdig aanbod van winkels en horecagelegenheden (Molukkenstraat, Javastraat). Haltes voor openbaar vervoer (tram en bus) zijn in de nabijheid aanwezig.
Hoi
Heb een 2 kamer beneden woning in Nieuw West metro em tram dichtbij op loopafstand en met een voortuintje en grootte achtertuin met zon fe hele dag

Mvg
Hoi Ronald,

ik heb een gerenoveerd 2 kamer appartement op de derde verdieping in de Rivierenbuurt.

Ben je geïnteresseerd ?

Gr Barry
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: