Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Amsterdam Rivierenbuurt 54m2 -> Amsterdam iets groter

Gepost door Marloes 
Ik heb een hele leuke woning in de Rivierenbuurt in Amsterdam. De woning is 54m2 heeft een heel klein balkonnetje en 1 slaapkamer. De woonkamer is ooit opengebroken tot 1 grote kamer , maar kan nog een klein extra slaapkamertje van gemaakt worden. Verder ligt de woning in een rustige straat, de Ijselstraat. Zelf zou ik graag iets ruimer wonen. Binnen de ring van Amsterdam. Oud west en oost genieten mijn voorkeur, maar laat me graag verrassen. Een buiten balkon/dakterras/of tuin zijn een must ivm met twee katten.
Hoe hoog is de netto huur?
Hierbij wil ik woning ruilen.
Ik bied mij 1 woonkamer 1 slaapkamer flat ., met balkon en berging. (en met extra kleine kamertje als berging )

Huurtoeslag mogelijk. En kale huur 533 Euro.
Service kosten , bijkomende kosten,stroomverbruik,schoonmaken,glasfonds,rioolabonnement
18 Euro
(totaal 551 euro )
Woning ligt in 10 min naar utrecht CS . ( ook naar Utrecht Lunetten ) Alle voorzieningen op loop of fietsafstand.
Centrum 10 min met bus
Busstop voor huis.
İk woon in Tweede verdieping ( appartement van 3 verdiepingen, en ik zit op 2 e verdieping. het is een 75 m2
Gratis parkeer plaats voor de deur , scholen in de buurt. winkels , winkel centrum in de buurt .

rustige - mooie buurt.
Het is een sociale woning. dichtbij naar 3 scholen. Huisarts is ook dichtbij .

als u wilt langskomen om te kijken, u kunt bellen of e mail sturen ( mijn camera werkt niet goed for photo te plaatsen.

(75 m2 )

my e mail adress is ''can48270@gmail.com ''

mijn telefoonnumer is 06 84 56 28 18.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: