Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Huis Amsterdam Centrum te ruil

Gepost door Aldo 
Aangeboden een woning in Amsterdam centrum, 65m2 twee verdiepingen en een dakterras.huur: 480,- Op zoek naar een grotere woning liefst huis in bijvoorbeeld Amsterdam noord. Of iets in de buurt van Amsterdam. Richting Overveen, Bloemendaal etc is ook een optie
Ik heb een kleine eengezinswoning met 3 slk grote tuin en een zolder. ook schuur in de tuin. prettige rustige buurt in Uithoorn voorbij Amstelveen. dorp ligt aan de Amstel
Ik heb een eengezinswoning in Amstelveen met tuin voor en ruime tuin achter met schuur , met drie slaapkamers en een extra kamer op de tweede verdieping . Het is een vrije sector woning met een huurprijs van 917 euro .
hai ik heb een woning ( nieuwbouw) in West t.o.v OLVG ziekenhuis interesse kindvriendelijk met lift en parkeergarage.
Hallo het voldoet niet helemaal aan je eisen wat je zoekt maar wie weet is het toch wat voor je ik heb een woning op de 2 verdiepeng met balkon. lift garage nieuwbouw op de laan van Spartaan lijkt het je weAT EEN 3 KAMERWONING...
Goedendag

Ik heb een 4 kamer eengezinswoning in Amsterdam noord tuindorp oostzaan aan het BOOMING NDSM aan het IJ
Ik heb de zolder verbouwd tot slaapkamer waardoor er nu 3 slaapkamers zijn. Grote huiskamer met open keuken en deur naar de tuin.
Berging ook in de tuin. Alle voorzieningen binnen handbereik een openbaar pierenbad voor de kleinsten om de hoek 5 min fietsen naar de NDSM gvb veren die op verschillende plekken waaronder centraal station en spaarndammerbuurt aanmeren. Kortom de drukte en gezelligheid van restaurantjes tot barretjes etc op 5 min afstand of binnen 5 min weer lekker rustig vrij parkeren voor je deur weer terg te trekken en van de rust te genieten in je tuintje!!
Interesse stuurt u gerust een mailtje dan hoor ik graag wat meer over wat u te vertellen heeft over u woning.

Gr ruud
Goede dag ik heb een 4 kamer eengezinswoning in zaandam
hoekhuis tuin op het zuiden zolder schuur op 5 min loopagstand
van station winkels uitgaansgebied scholen echter alles binnen handbereik
2x in de week markt 1 treinhalte van sloterdijk af twee en je bent op cs amstrdam
Graag hoor ik iets van u
Mvg marjanne wagner
Ik heb een eengezinswoning in Tuindorp Oostzaan oftewel Amsterdam Noord nabij NDSM maar toch pittoresk en dorpsachtig met pont in 10 min op CS interesse?
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: